» 3DPE » چاپ ماکت گیربکس ۵ دنده

چاپ ماکت گیربکس ۵ دنده

در حالی که ما همه روزه با مدلهای سه بعدی بسیاری روبرو می شویم، اما بعضی از آنها بسیار چشمگیر می باشند مانند این مدل سه بعدی گیربکس ۵ سرعته تویوتا ۲۲RE.

اریک هارل که پیش تر یک موتور تویوتا را بوسیله پرینتر سه بعدی تولید کرده بود، اکنون دست به تولید گیربکس این موتور زده. به گفته خود او این مدل از موتور اتومبیل نیز پیچیده تر بوده و دارای قطعات زیادی برای سرهم کردن می باشد.

اریک فایل های راهنمای قطعات این گیربکس را در سایت  Thingiverse قرار داده تا هر کسی که بخواهد آن را برای پرینت سه بعدی دانلود کند.

| آموزش دانلود مدل سه بعدی رایگان |

اریک که تحصیلات او در زمینه مهندسی مکانیک است تصمیم گرفته بود تا قطعات موتور و گیربکس این اتومبیل را پرینت کند زیرا با مدلهای اصلی آنها کار کرده بود و قصد داشت تا چگونگی کار آنها را توسط این مدلها به نمایش گذارد که برای بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان بسیار جذاب خواهد بود که کارکرد آنها را با این مدل سه بعدی یاد بگیرند و سپس با مدل واقعی آن کار کنند.

اریک معتقد است که این نمونه سه بعدی ایده بسیار خوبی برای کسانی خواهد بود که در زمینه های مکانیک فعال هستند و در حال یادگیری می باشند. 

پرینتر سه بعدی
چاپ سه بعدی گیربکس

باید منتظر باشیم تا ببینیم پروژه بعدی اریک چیست، و احتمالا اینها قدمهای مهمی در تولید خودروهای تولید شده توسط پرینترهای سه بعدی می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان گرامی، شروع فعالیت در سال جدید ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۴ فروردین میباشد. >>>> پشتیبانی >>> 25-98-196-0912

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین