» 3DPE » 10 مدل سه بعدی قابل دانلود بدنه و وسایل جانبی کوادکوپتر
فایل کوادکوپتر

10 مدل سه بعدی قابل دانلود بدنه و وسایل جانبی کوادکوپتر

برای تجهیزات جانبی کوادکوپتر  Syma X5 جای درستی آمده اید. اینجا لیستی از موارد و قطعات یدکی که میتوانید بخرید یا پرینت سه بعدی کنید، را پیدا خواهید کرد. در پایان مقاله نیز لینک دانلود کالکشن فایل سه بعدی قطعات کوادکوپتر و هواپیما را نیز منتشر کرده ایم.

از سال ۲۰۱۳، کوادکوپتر Syma X5 به دلیل کیفیتش، تبدیل به یکی از هواپیماهای کنترلی محبوب میان علاقمندان به کوادکوپتر شده است. زیرا بسیار ارزان، راحت برای استفاده است و قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار دارد.

همانطور که انتظار میرود، گرفتاری‌های زیادی هم برای آن وجود دارد، هرچیزی که اوج بگیرد روزی هم سقوط خواهد کرد! خوشبختانه بیشتر قطعات آن به راحتی قابل تعویض هستند، اما سازندگان چند ترفند نیز در آستینشان دارند. قطعات جالبی که از کوادکوپتر Syma X5 میتوانید پرینت سه بعدی بگیرید، را در این لیست ببینید.

حقیقتا وزن مهمترین ویژگی در هواپیماهای بدون سرنشین است. بخاطر طراحی ساده پیکره، این کواد کوپتر قادر به پرواز بیشتر از ۵ دقیقه است.  اگر دوربین، پایه و محافظهای پروانه را درآورید، زمان پرواز تا ۹ دقیقه افزایش پیدا خواهد کرد، همچنینین سیستم ایرودینامیک آن با وزن کمتر، عملکرد بهتری در استقامت در پرواز، حساسیت کمتر به باد و از  همه مهمتر سرعت بیشتر خواهد داشت.

پرینت سه بعدی ابزارهای جانبی کواد کوپتر

مدار کوادکوپتر
بسته قطعات یدکیAVAWO

۱-بهترین وسایل جانبی کوادکوپتر Syma X5: بسته قطعات یدکی  AVAWO 

اگر پروازهای مکرری دارید، برای احتیاط باید این جعبه کوچک قطعات یدکیAVAWO  را داشته باشید. این جعبه دارای تمامی قطعاتی است که سریع روی کوادکوپتر بسته میشوند: از جمله بدنه، پایه موتور پلاستیکی، ۱۶پره، ۴ عدد موتور، باتری ۶۰۰MAh، ۸ عدد چرخ دنده، ۲ عدد لامپ LED، ۴ عدد محفظه LED، یک ترمز فرود و ۴ عدد محافظ پره است. این قطعات همچنین با نسخه های قدیمی این کوادکوپتر نیز هماهنگ هستند.

 

پرینت سه بعدی کوادکوپتر
باتری کوادکوپتر

۲-بهترین وسایل جانبی کوادکوپتر Syma X5: باتری

دوست دارید زمان پرواز کواد کوپتر خود را افزایش دهید؟ اما باز کردن قطعاتی چون دوربین به شما کمک نکرده؟ پس باتری ۵۰۰MAh را به ۶ عدد باتری کی‌استون ۷۲۰MAh سبک تغییر دهید. این باتری‌ها حتی دارای شارژر محافظ در برابر شارژ بیش از حد نیز هستند. این پک باتری با نسخه‌های قدیمی این کواد کوپتر نیز سازگار است، چه چیز بیشتری میخواهید؟!

پرینتر سه بعدی
بورد گیرنده مارک کولپلی

۳-بهترین وسایل جانبی کوادکوپترSyma X5: بورد گیرنده مارک کولپلی

گرچه بورد گیرنده در محفظه بدنه به خوبی محافظت میشود اما ممکن است در تصادفات فرود بشکند. با این گیرنده جداگانه، کوادکوپتر شما هر زمانی قادر به پرواز خواهد بود. برای نصب آن بر بدنه نیاز به لحیم کاری است. یک عکس از بورد قدیمیتان برای یادآوری چگونگی نصب آن بگیرید.

دوربین پرینتر سه بعدی
دوربین HD مارک کولپلی

۴-بهترین وسایل جانبی کوادکوپتر Syma X5: دوربین HD مارک کولپلی

دوربین بالای کوادکوپتر غالبا در معرض صدمه دیدن در تصادفات و برخوردها هست. میتوانید آن را با این دوربین ۲٫۰MP که بسته‌ای حاوی کارت حافظه ۴GB و رم ریدر است عوض کنید. این دوربین هم ممکن است به شما جلوه ای در حد سینما ندهد اما هم عکسبرداری و هم فیلمبرداری قابل قبولی را برای شما انجام میدهد!

پرینت سه بعدی کوادکوپتر
کیف حمل کوادکوپتر

۵-بهترین وسایل جانبی کوادکوپتر Syma X5: کیف حمل مارک گرینکو

وقتی برای به پرواز درآوردن کوادکوپتر خود به بیرون میروید، آنرا در جعبه یا چیزهای دیگری برای حمل و نقل قرار میدهید که ممکن است مناسب آن نباشند. تا زمانیکه قطعات آسیپ پذیری مثل پره ها و محافظشان به راحتی بشکنند. پس کوادکوپتر خود را در این کیف محافظ قوی حمل کنید؛ این کیف تجهیزات کوادکوپتر را نیز مرتب و منظم نگه میدارد و دارای فرورفتگی های برش خورده ای برای قرارگیری کوادکوپتر،RC، ۴ باتری، روتور یدکی، شارژر و حتی جای کوچکی برای کارت حافظه است.

چاپگر سه بعدی کوادکوپتر
پرینت سه بعدی پایه کوادکوپتر

برای دانلود از وبسایت Thingiverse باید ف-ی-ل-ت-ر-ش-ک-ن را روشن کنید.

۶-پرینت سه بعدی وسایل جانبی کوادکوپتر Syma X5: پایه

با چاپ سه بعدی این پایه‌های جذاب جداشونده، مقداری مقاومت به کوادکوپتر خود اضافه کنید و همچنین از دوربین هم محافظت بیشتری خواهد کرد. طراح آن وزن تقریبی آنرا ۳٫۶ گرم تخمین زده، البته اگر با فیلامنت ABS پرینت سه بعدی شود.

دانلود از سایت Thingiverse

پرینت کوادکوپتر
پرینت سه بعدی محافظ پروانه‌ کوادکوپتر

۷-پرینت سه بعدی وسایل جانبی کوادکوپتر Syma X5: محافظ پروانه ها

پره از تجهیزات در معرض شکستن کوادکوپتر شما در پروازهاست. چرا پک گران این پره‌ها را بخرید؛ وقتی میتوانید یکی از آنها را به راحتی آب خوردن برای خودتان با پرینتر سه بعدی چاپ کنید؟ بسته به طراح، ۱mm ، ضخامت ایده آلی برای این محافظ است. بدون پشتیبانی با ضخامت لایه۰٫۲mm  تا ۵۰mm/s هم می‌توانید چاپ سه بعدی کنید.

دانلود از سایت Thingiverse

چاپگر سه بعدی
پرینت سه بعدی بدنه کوادکوپتر

۸-پرینت سه بعدی وسایل جانبی کوادکوپتر Syma X5: بدنه مسابقه‌ای

 این بدنه مسابقه‌ای سرعت و توانایی ایرودینامیک کوادکوپتر را ارتقاء میدهد. حرف ما را باور ندارید؟! شما اجزاء مکانیکی و الکتریکی کوادکوپترتان را در این بدنه جدید میگذارید. این بدنه ۱۰۲ گرم وزن دارد که با نسخه اصلی اش یکسان است. توجه داشته باشید که این بدنه نیاز به لحیم کاری در بعضی نقاط دارد.

دانلود از سایت Thingiverse

چاپ سه بعدی کوادکوپتر
پرینت سه بعدی نگهدارنده کوادکوپتر

۹-پرینت سه بعدی وسایل جانبی کوادکوپتر Syma X5: گیره دیواری

بیشتر از یک عدد کوادکوپتر دارید؟ کوادکوپتر و کنترلش را آویزان کنید. این گیره دیواری مبتکرانه را به راحتی پرینت سه بعدی کنید. طراحی آن بی دردسر و بدون نیاز به پشتیبانی است. بسته به طراح، کیفیت۰٫۳mm  و فشردگی ۵۰% برای داشتن یک سطح صاف و با دوام، مناسب است.

دانلود از سایت Thingiverse

پرینت سه بعدی پهباد
چاپ سه بعدی محفظه آنتن کوادکوپتر

۱۰-پرینت سه بعدی وسایل جانبی کوادکوپتر Syma X5: حالت آنتن

بسیاری از استفاده کنندگان از کوادکوپتر گزارش دادند که محدوده ای بیش از ۵۰ متر از طرف تولیدکنندگان وعده داده شده. اما اگر شما بیشتر از این مرز بروید باید با این کنترلهای آنتن دار آنرا ارتقاء دهید.  ۵/۴wave    ۲٫۴GHz  سیمهای آنتن را لحیم میکنید و درون این محفظه پرینت سه بعدی شده قرار میدهید. طراحی آن بدون ساپورت و rafts  ، با وضوح ۰٫۳۵mm است.

دانلود از سایت Thingiverse

***

| آموزش دانلود مدل سه بعدی رایگان |

***

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان گرامی، شروع فعالیت در سال جدید ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۴ فروردین میباشد. >>>> پشتیبانی >>> 25-98-196-0912

فهرست
پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین