در حال نمایش 9 نتیجه

پرینتر سه بعدی


مزیت پرینترهای سه بعدی ما نسبت به سایر محصولات 

مزایای پرینترهای سه بعدی ما
  • سازنده باسابقه بازار ایران
  • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش
  • امکان تست چاپ و بررسی حضوری محصول قبل از خرید
  • مشاوره رایگان حضوری در دفتر فروش 
  • بکارگیری شاسی آلمینیومی مستحکم با پیچ و مهره (طبق استاندارد جهانی)
  • بکارگیری محور حرکتی ریل واگن - بال اسکرو (بروزترین استاندارد دنیا)
  • بکارگیری بدنه فلزی مقاوم
  • بکارگیری قطعات الکترونیک قوی 
  • بکارگیری قطعات مکانیکی باکیفیت
  • دارای سیستم‌های بازیابی پرینت (UPS - Hibernate و سنسور متریال)

قیمت خرید پرینتر سه بعدی چگونه تعیین می‌شود؟

ویژگیهای پرینتر سه بعدی

«کیفیت و زیبایی را فدای سود بیشتر نکرده‌ایم»

کیفیت قطعات مورد استفاده در چاپگر سه بعدی، مهارت فنی کارکنان در فرآیند مونتاژ، ابعاد بستر چاپ، استاندارد محورهای حرکتی، نوع فناوری 3D Printer، اعتبار ضمانت‌نامه و گارانتی، نحوه فروش بصورت آماده یا کیت مونتاژی و ... روی نحوه قیمت‌گذاری پرینتر سه بعدی تاثیر می گذارند. متاسفانه برخی فروشندگان در بازار کشورمان برای دستیابی به کمترین بازه قیمت ساخت (تا اصطلاحا بتوانند پرینتر سه بعدی ارزان عرضه کنند) کیفیت محصول را فدای کمیت فروش خود می کنند. حتما این ضرب المثل معروف را شنیده اید: هیچ ارزانی بی‌علت نیست ... با توجه به نوسانات ارزی اخیر کشورمان، قیمت قطعات مصرفی حوزه ساخت محصولات بومی افزایش چشمگیری یافته است و سازندگان معتبر ایرانی نیز مجبور به افزایش قیمت نهایی محصول شده اند. بنابراین هنگام خرید پرینتر سه بعدی فقط قیمت آنرا ملاک سنجش قرار ندهید و فاکتور قیمت را در کنار گزینه‌هایی مثل اعتبار حقوقی فروشنده، سوابق مشتریان قبلی، کیفیت محصول، داشتن ضمانت نامه و ... بررسی کنید.

خرید پرینتر سه بعدی ایرانی یا محصول وارداتی؟

با توجه به افزایش نرخ دلار و تحریمهای بین‌المللی، امکان واردسازی پرینترهای سه بعدی خارجی به کشور مشکل شده است و بنابراین شرکتهای ایرانی زیادی شروع به ساخت دستگاههای بومی کرده‌اند. شرکت «توسعه گران بعد سوم»، سازنده پرینتر سه بعدی با کیفیت ایرانی با گارانتی ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش ۵ ساله میباشد تا خیال مصرف‌کننده ایرانی از مشکلات دستگاههای وارداتی که پشتیبانی ندارند، راحت باشد.

مراکز فروش پرینتر سه بعدی را چگونه اعتبارسنجی کنیم؟

راهنمای خرید چاپگر3بعدی ایرانی

مطالعه راهنمای خرید >

یک مرکز خرید پرینتر سه بعدی معتبر دارای مجوزهای قانونی، محل کسب قابل دسترسی، شماره تلفن ثابت شهری می‌باشد. سازندگان منصف بازار چاپگر سه بعدی از حضور مشتریان در دفتر فروش خود ترسی ندارند، مشاوره رایگان قبل از خرید به مشتریان خود ارائه می‌کنند، به مشتری اجازه تست و بررسی دستگاه را می‌دهند و محصولات خود را با ضمانت‌نامه معتبر عرضه می‌نمایند. بنابراین قبل از واریز وجه به فروشنده از اعتبار و کیفیت دستگاه، مکان قابل دسترسی به وی اطمینان حاصل کنید و به تبلیغات تلویزیونی یا اینستاگرام یا محصولات ثبت شده در فروشگاه دیجی‌کالا یا دیوار و ... اعتماد کامل نکنید.

"مشتریان گرامی میتوانند قبل از خرید محصول، در دفتر فروش ما حضور یافته، مشاوره رایگان دریافت کنند؛ از نزدیک پرینترهای سه بعدی را بازدید کرده و فایل سه بعدی دلخواه خود را تست پرینت نمایند."

مسیریابی در سامانه بلد | مسیریابی در گوگل مپ

مورد اعتماد برترین سازمان‌های دولتی و خصوصی ایران

tehran-uni
elm-sanat-uni
sharif-uni
uni-beheshti
politech-uni
azad-uni
olom-tehran-uni
uni-arak
ferdosi-uni
emam-uni
uni-khajeh
olom-uni
دانشگاه-اصفهان
دانشگاه مالک اشتر
sajad-uni
ahvaz-uni
kanon
zahedan-uni
دانشگاه خلیج فارس
space-1
bojnors-uni
petro
fani-herfee
iri
دانشگاه امام حسین
ایپکو ایران خودرو
ساپکو
سایپا
کرمان موتور
مگاموتور
کروز
ایسکرا
گروه مپنا
صنایع مس ایران
پاک برنز پاکزاد
ریخته گری اصفهان
GSS Valve
گلتاش
پترو تامین تجهیز اسپات
نیروی دریایی ارتش
آتش نشانی تهران
تراکتورسازی ایران
صنعتی معدنی گل گهر
شودر
شیشه مینا
شیرآلات ایرانیان گستر
شوگا
صاایران
صباباتری
یاتاقان بوش
شیر صنعتی اردبیل
یزد پولیکا
پمپ صنعتی ایران
پمپ زاگرس
اسپادانا
اسپیکو
نکو بهینه ماشین
بهران فیلتر
راصد صنعت توسعه
پارس اوپال
امگا صد صنعت آرا
مبتکر الکتریک
نورسازان
پترو صنعت زاینده رود
هرمز برکه
آسانسور پرگاس
زاسکو
دقیق فلز ایرانیان
پارس اکسید
رنگین ذوب سپاهان
صنایع امیدی
نیلپر
راژمان کبیر
زانیچ
حدیدکاران
سیرن
فریدولین
فرا موج پویا
آرمیتاژ
برکت تل
هزاوه اراک
ایران الکتریک
ایران متال
کارین پایش
کنترل صنعت کویر یزد
سیماران
اوژن گرافیک
پرزان صنعت
ریتون
سهلان
صنعت بازار
آرنیکا-تجارت-دانش-روز
آروین تفلون
فن گستران خودرو توسن
ماشین زراعت همدان
موج پژوه البرز
حدید مبتکران-1
خاوران صنعت پاسارگاد
زرین رویا
صدر فولاد گداختار
بروکس گسترش تجهیزات روشنایی پایدار
پالایش نفت آفتاب
مادیران قهاری صنایع لوازم خانگی

تصاویر ارسالی باشگاه مشتریان

خریداران گرامی ما چند روز پس از رضایتمندی از عملکرد پرینتر سه بعدی، عکسی از خودشان در کنار محصول را برایمان می‌فرستند.

مشاهده

نمونه‌کارهای پرینت ما

گالری ویدئو سمپلهای چاپ و مشاهده کیفیت پرینترهای سه بعدی ما 

مشاهده

بانک اطلاعات رایگان

آکادمی آموزش پایه چاپگر سه بعدی: دانلود رایگان کتاب و مطالعه مقالات

مشاهده

بانک فایل و نرم‌افزار

دسترسی رایگان به کالکشن انواع نرم‌افزار و مدل‌سه‌بعدی، لیست برترین وبسایتهای فایل دنیا

نرم‌افزارها فایل‌ها

کاربردهای چاپگرهای سه بعدی چیست؟

یکی از نکات مثبت تولید افزایشی (AM:Additive Manufacturing) نسبت به روشهای تولید سنتی، سرعت ساخت پروتوتایپ است. در این روش میتوان طراحیهای پیچیده را از طریق یک برنامه CAD بارگذاری و در عرض چند ساعت پرینت کرد که سبب بهبود مرحله R&D از نظر سرعت و هزینه می‌گردد. در روش سنتی ماکت‌سازی برای دریافت نمونه‌اولیه، باید چند روز تا چند هفته صبر کنید ولی در روش 3DPrinter تنها در عرض چند ساعت قطعه پروتوتایپینگ را کامل میشود. که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها، زمان و اطمینان از صحت طراحی میگردد.

ویدئو: با توجه به اعمال تحریمهای سنگین علیه کشور و مشکلات واردسازی قطعات، وقتی یک قطعه ضروری در ماشین‌آلات معیوب میگردد، امکان خرید قطعه سالم جایگزین را ندارید زیرا بسیار گران خواهد بود یا اصلا سازنده به ایران خدماتی نمیدهد. بنابراین تنها راهکار «مهندسی معکوس» است: قطعه معیوب ابتدا اسکن سه بعدی - مدلسازی شده، نمونه‌اولیه این قطعه با پرینتر سه بعدی ساخته و تست میگردد؛ نهایتا این قطعه برای سمپل تولید نهایی (مثلا فرآیند قالبسازی) بکار میرود.

Youtube | SoundCloud | Aparat

پرینتر سه بعدی متریال ترموپلاستیک (FDM یا FFF) ابزاریست که هر کسی را قادر می‌سازد تا خلاقیتهای ذهنی‌اش را به یک واقعیت فیزیکی تبدیل کند؛ مهم نیست که یک کاربر آماتور هستید یا اینکه صنعتگر و هنرمند ماهر کارگاه خود می‌باشید؛ پرینتر سه بعدی برای شما ابزاری همه فن حریف خواهد بود:

  • با 3DPrinter میتوانید قطعاتی با هندسه پیچیده یا توخالی را که ماشین CNC قادر به ساختش نیست، بصورت یکپارچه بسازید.
  • از طراحی سه بعدی خود یک نمونه اولیه (پروتوتایپ) جهت بررسی صحت مدلسازی بدست آورید تا در هزینه و زمان قالبسازی صرفه جویی کنید.
  • با چاپگر سه بعدی قطعات تحریمی یا غیرقابل خرید را مهندسی معکوس کنید.
  • تندیسهای هنری و ماکتهای معماری را سریعتر از روشهای سنتی برای مشتریانتان تکمیل کنید.
  • با ساخت اشیای خاص و خلاقانه برای خود درآمدزایی پایداری ایجاد کنید.
اولین چاپگرهای سه بعدی دنیا چطور ساخته شدند؟

شاید چاپگرهای سه بعدی یک فناوری جدید بنظر برسند، اما تاریخچه آن طولانی، متنوع و جالب است و البته هنوز در حال تکامل می‌باشد. در اینجا، نگاهی کوتاه به ریشه‌های این فناوری، دلایل افزایش محبوبیت استفاده از آن و آنچه که فکر می‌کنیم در آینده برای آن رخ میدهد، خواهیم داشت.

اولین پتنت تجاری  3D Printer سال‌های 1984-1986 بواسطه تلاشهای «چاک هال»، که بعنوان "پدر چاپ سه بعدی" معروف است؛ ثبت گردید: یک ماشین نمونه‌سازی سریع که قطعات را لایه به لایه با استفاده از مایع رزینی که می‌توانست با نور UV پلیمریزه شود. این فناوری اکنون استریولیتوگرافی (SLA) نامیده میشود. وی بعدا شرکت  3D Systems را در آمریکا تاسیس نمود. در سال 1988، «کارل دکارد»، دانشجوی دانشگاه تگزاس، فناوری همجوشی انتخابی لیزر (SLS) را ابداع کرد: نوعی تکنیک چاپ سه بعدی که از لیزر برای پخت پودر پلیمر ساختارهای جامد استفاده می‌کند. در سال 1989، «اسکات کرامپ» پتنت پرینتر متریال رشته ترموپلاستیک یا مدلسازی رسوب ذوب شده (FDM) یا ساخت رشته ذوب شده (FFF) را به ثبت رساند و شرکت Stratasys را تاسیس کرد.

تکنولوژی اکثر پرینترهای سه بعدی که در ایران بفروش میرسند بر اساس استاندارد FFF / FDM میباشد.

دهه 1990 دنیا شاهد رشد زیادی در صنعت چاپگر سه بعدی بود که شرکت‌های جدیدی تأسیس شدند و فناوری‌های جدید تولید افزودنی مورد بررسی قرار گرفتند. سال 2005 به لطف ظهور یک ابتکار منبع باز بنام پروژه RepRap که توسط دکتر آدریان باویر تأسیس شد، سالی برجسته برای فناوری چاپگر سه بعدی بود. هدف اولیه این پروژه، تجدید نظر در تولید افزودنی بود که با FDM/FFF (متریال رشته ترموپلاستیک) شروع شد، بعنوان یک فناوری کم هزینه که قادر به بازتولید خود است. در نتیجه کیت مونتاژ یک چاپگر سه بعدی اوپن سورس بنام RepRap عرضه رایگان اینترنتی شد که اساساً الهام‌بخش هر چاپگر کم‌هزینه‌ از آن زمان شده است. پرینتر RepRap از قطعات پلاستیکی زیادی ساخته شده که توسط سایر دستگاههای RepRap قابل چاپ است. این بدان معناست که هر صاحب RepRap می‌تواند یک چاپگر سه بعدی دیگر را به همراه سایر قطعات، ابزارها یا طرح‌ها – بحالت "خود تکرار" پرینت (بازتولید) کند. جالب است بدانید که چاپگرهای رومیزی مدرن امروزی که در بازار ایران و جهان عرضه میشود همگی بنوعی مدیون این پروژه هستند.

نسل مدرن پرینترهای سه بعدی امروزی

از زمان ظهور پرینترهای سه بعدی تجاری، چشم انداز این صنعت به شدت تغییر کرده است. در حال حاضر، انواع 3D Printer – چه رومیزی و چه صنعتی – در حوزه‌های بسیار مهمی مانند هوافضا، معماری، تولید، خودروسازی، مراقبت‌های بهداشتی، ساخت و ساز و البته بسیاری دیگر استفاده می شوند.

چشم‌اندازه پرینتر سه بعدی در آینده

خب صادقانه بگوییم، تقریباً حدس و گمان است، اما پذیرش چاپگرهای سه بعدی تسریع خواهد شد. روشی که افراد معمولی قادرند کالاها را بدست آورده و وسایل تولید را در دستان خود قرار بدهند. آنها میتوانند بی‌واسطه نمونه‌های اولیه، ابزارها یا قطعات مصرفی نهایی را چاپ کنند. شتاب این فناوری همچنین به تمرکززدایی تولید کمک خواهد کرد - جلوگیری از مشکلات زنجیره تامین، کاهش هزینه‌های حمل و نقل، کاهش شدید زمان و هزینه صرف شده برای خرید کالا.

محصولات پرینترهای سه بعدی 3DPE

برای خرید پرینتر سه بعدی در فروشگاه 3DPE، میتوانید بصورت آنلاین یا تلفنی درخواست خود را ثبت نمایید. پس از آن بخش پشتیبانی با شما بابت آموزش، تسویه وجه و زمانبندی ارسال تماس خواهد گرفت. محصولات پرینتر سه بعدی موجود در فروشگاه ما ساخت خودمان بوده و شامل گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند. محصولات دیگر مثل متریال و اسکنر و ... وارداتی میباشند.

قیمت چاپگر سه بعدی

در فروشگاه توسعه‌گران بعد سوم میتوانید محصولات را بر اساس قیمت، پلتفرم رومیزی یا صنعتی فیلتر و مقایسه کنید. قیمت کلیه محصولات آماده فروش، بروز میباشند. توجه داشته باشید که پرینتر سه بعدی، محصولی سفارش‌محور بوده و بر اساس درخواست مشتری گرامی، ساخته میشود. همچنین نگرانی بابت فاکتور با مالیات ارزش افزوده یا بدون مالیات نداشته باشید؛ هنگام سفارش میتوانید نوع فاکتور را ثبت نمایید.

مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی (فیلامنت) چیست؟

چاپگر FDM برای ساخت یک قطعه از متریال فیلامنت استفاده می‌کند (Filament، نوعی رشته ترموپلاستیک با قطر 1.75 تا 3 میلیمتر است که آنقدر بدور یک رول پیچیده میشود تا وزن نهایی به 1 تا 5 کیلوگرم برسد).

| خرید فیلامنت  |

خرید پرینتر سه بعدی

" پرینتر سه بعدی ساخت ایران: قطعات چاپگرهای سه بعدی شرکت «توسعه گران بعد سوم» در داخل ایران با کیفیت بالایی طراحی و تولید می‌شود و بابت تعویض قطعات دستگاه یا خدمات پس از فروش خیالتان راحت خواهد بود. " 

" دوام طولانی و دقت بالای چاپ: بدنه و شاسی پرینترهای سه بعدی شرکت «توسعه گران بعد سوم» با فلز ساخته می شوند و استحکام بالایی دارند. محورهای حرکتی دستگاهها نیز استاندارد «ریل واگن - بال اسکرو» بوده که بروزترین نوع سیستم حرکتی دنیا در پرینتر۳بعدی متریال ترموپلاستیک می‌باشد. "

سوالات متداول

  • آیا پرینترهای سه بعدی «توسعه گران بعد سوم» دارای ضمانت‌نامه هست؟

بله، چاپگرهای سه بعدی 3DPE با 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود.

  • آیا قبل از خرید پرینتر سه بعدی میتوانم مشاوره رایگان دریافت کنم؟

بله، در صورت تمایل امکان مشاوره تلفنی یا حضوری در دفتر فروش ما برای مشتریان گرامی فراهم است.

  • آیا قبل از خرید پرینتر سه بعدی میتوانم حضورا به شما مراجعه کنم؟

بله، خوشحال میشویم که مشتریان گرامی به دفتر فروش ما مراجعه و محصول دلخواهشان را مشاهده نمایند.

  • آیا قبل از خرید پرینتر سه بعدی میتوانم فایل دلخواهم را برای تست کیفیت ارائه کنم؟

بله، مشتریان گرامی میتوانند بمنظور اطمینان از کاربرد پرینترهای سه بعدی 3DPE برای اهداف کاری خودشان، فایل سه بعدی دلخواهی را ارائه کرده تا با دستگاه انتخابی ایشان، چاپ شود.

  • چگونه میتوانم کیفیت پرینترهای سه بعدی شما را بررسی کنم؟

خریداران گرامی میتوانند با مشاهده فیلم کارکرد دستگاهها در هایلایت و استوری پیج اینستاگرام ما یا عکسهای ارسالی مشتریان قبلی (در بنرهای بالای همین صفحه کلیک کنید) و مراجعه حضوری به دفتر فروش از کیفیت محصولات 3DPE اطمینان یابند. 

  • مزیت پرینترهای سه بعدی 3DPE نسبت به دیگر شرکتها چیست؟

چاپگرهای سه بعدی «توسعه گران بعد سوم» در دو استاندارد صنعتی (سایز چاپ بزرگ) و دسکتاپ (رومیزی) ارائه میشوند و در ساخت آنها از قطعات الکترونیک و مکانیک با کیفیت و اختصاصی استفاده شده است (شامل مادربرد قوی، شاسی فلزی آلمینیومی با پیچ و مهره صنعتی، بدنه فلزی با رنگ مقاوم، محورهای حرکتی ریل-واگن بال اسکرو، پک اکسترودر با قطعات فلزی و ...) تا ثبات عملکرد، دقت چاپ بالا و کارکرد طولانی مدت دستگاه تضمین گردد. 

  • متریال مصرفی پرینترهای سه بعدی ما چیست؟

چاپگرهای سه بعدی ما بر اساس فناوری FDM 3D Printer میباشند که متریالی بنام فیلامنت (رول یک تا پنج کیلوگرمی رشته ترموپلاستیک با قطر 1.75 میلیمتر) را برای ساخت قطعات بکار می برد. 

  • امکانات جانبی چاپگر سه بعدی ما چیست؟

در نسل جدید پرینترهای سه بعدی از سیستمهای هوشمندی استفاده میشود تا امکان مدیریت اتوماتیک برخی خطاهای مرسوم 3D Print فراهم شود. کلیه چاپگرهای ما دارای سنسور تشخیص اتمام فیلامنت، سیستم Hibernate (پاز موقت چاپ تا رفع مشکل)، سیستم UPS (ادامه پرینت هنگام قطعی برق شهری) می‌باشند. همچنین دارای نمایشگر لمسی و پورت USB بوده تا آسان و بدون خطا فرآیند پرینت انجام شود.

  • آیا بستر ساخت پرینتر سه بعدی از نوع گرم شونده هست؟

بله، صفحه ساخت چاپگرهای سه بعدی 3DPE از نوع آلمینیومی مجهز به Heater بوده که بستر شیشه ای جداشونده روی آن قرار می گیرد. مزیت بستر حرارتی امکان پرینت متریالهایی مثل فیلامنت PETG و ABS است تا چسبندگی قطعه به بستر ساخت پرینتر تضمین گردد.

  • آیا آموزش کار با پرینتر سه بعدی ارائه میدهید؟

ما به مشتریان گرامی پس از خرید محصول مورد نظرشان، نحوه کار با دستگاه و نرم افزار چاپ سه بعدی را یاد میدهیم. پس از آن نیز بصورت تلفنی یا واتس اپ پاسخگویی سوالات ایشان هستیم؛ چون کار با چاپگر سه بعدی سخت نیست و خیلی زود بر آن مسلط می شوید.

telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین