» 3DPE » بزرگترین آزمایشگاه چاپگر سه بعدی رنگی جهان افتتاح شد
colorfull 3d print center usa

بزرگترین آزمایشگاه چاپگر سه بعدی رنگی جهان افتتاح شد

محققان ETH Zürich مواد مرکب  در روشی برای طراحی مواد کامپوزیت با ویژگی های دقیق ریزساختاری جهت پرینت سه بعدی ابداع کردند. این ویژگی‌ها تنها در مواد بیولوژیکی رشد کرده در طبیعت موجود است.  با استفاده از این مواد مرکب مغناطیسی کمکی سیستم پرینت سه بعدی ( چاپ  MM-3D)، این تیم فراتر از قابلیت سه بعدی رفته تا به فضای طراحی پنج بعدی دست یابند.

نتایج حاصل از این روند، دستگاه های چند منظوره شکل دهی است که می توانند برای ایجاد وسایل مکانیکی جهت اتصال قطعات در بدن انسان مانند تاندون ها و عضلات و یا برای سیستمهای انعطاف پذیر رباتیکی مورد استفاده باشند.

با هدف تبدیل شدن به مرکزی پیشرو در زمینه پرینتر سه بعدی برای شرکتها و گسترش ارائه خدمات خود از طریق پرینت سه بعدی، این مرکز خدمات طراحی WhiteClouds از توسعه تجهیزات جدید در ابعاد ۶۰۰۰۰ فوت مربع و همچنین نصب و راه اندازی ۱۴  دستگاه چاپگر جدید و تمام رنگ از سیستم های سه بعدی در خط تولید شان خبر داد.

توسعه ای که حرکت سریع شرکت تا سیستمهای ۲۴ رنگ کامل را به ارمغان می آورد یعنی بیش از دو برابر ظرفیت چاپ تمام رنگی و این شرکت دو ساله را به بزرگترین ارائه دهنده خدمات پرینت سه بعدی تمام رنگی در جهان تبدیل می کند .

بمنظور پشتیبانی از پیشرفت و قابلیت های جدید تولید، WhiteClouds نیروهای جدیدی استخدام کرد. Joey Skinner رئیس اجرایی و Braden Ellis  رئیس بخش بحران ، که موظف به مدیریت مشارکت و معاهده های استراتژیکی هستند تا موجب رشد و درآمدزایی آینده شوند.

تجهیزات عظیم جدید در اوگدن، یوتا که دفتر مرکزی WhiteClouds در آنجا واقع شده است.  گستره وسیعی از چاپگرهایتمام رنگی سه بعدی  در حال حاضر شاملPROJET 660Pros، ProJet4500s و PROJET 860Pro  میشود.

این شرکت همچنین نمایندگی فروش مجاز سیستم های سه بعدی است. Jerry Ropelato مدیر عامل شرکت  WhiteClouds گفت امکانات جدید ما برای تولید در کلاس جهانی طراحی شده است.

موقعیت این برند بسیار استراتژیک است و طرح منجر به تولید با کیفیت بالا است. این شرکت در درجه اول بر کسب و کار فروش تمرکز دارد: ایجاد مشارکت تجاری که آنها بعنوان پایان سرمایه گذاری چاپگر اقدام می کنند.

مدل3بعدی مولتی کالر

۳dpe.ir/shop/product/best-multi-material-and-colors-3d-models

(هر چند که آنها گاهی اوقات به طور مستقیم با مصرف کنندگان کار می کنند ، این توضیح میدهد که چرا ممکن است شما چیز زیادی در گذشته در مورد WhiteClouds نشنیده باشید) با تجربه در طراحی مدل های معماری تمام رنگ سه بعدی ، شخصیت دقیق بازی های ویدئویی، مدل های سرگرمی واقعی ، ونمونه های اولیه کاربردی WhiteClouds به عنوان پیشروی ثابت شده  در عرصه مدل سازی و چاپ سه بعدی است.

| مطلب مرتبط: 36 چاپگر سه بعدی سایز بزرگ دنیا |

این شرکت قصد دارد با حرکت رو به جلو با امکانات جدید و چاپگرهای سه بعدی توسعه یافته به چهار صنعت بزرگ: معماری، سرگرمی، نمونه سازی و به زودی محصولات پزشکی ادامه دهد.

پرینتر سه بعدی
نمای داخلی آزمایشگاه پرینتر سه بعدی رنگی

Skinner گفت: بخش عمده ای از ارائه ما ظرفیت تحویل است. با این ساختمان جدید ، صلاحیت نگهداریعنوان معتبر را داریم و باید به رشد این صلاحیت در آینده ادامه دهیم. Ellis افزود : تقریبا هر صنعتی می تواند از این تکنولوژی بهره مند شود و ما اینجا هستیم تا به روشی مقرون بصرفه و انجام آسان آن را ممکن سازیم.

پرینتر سه بعدی
تصویر از قسمت‌‌های مختلف بزرگترین آزمایشگاه پرینتر سه بعدی تمام رنگی

شرکت WhiteClouds برای نشان دادن قابلیت های جدید خود و معرفی شرکت های بیشتری به قدرت چاپ سه بعدی ، در اکتبر ۲۷  میزبان مراسم عمومی برای تجارت ، رسانه ها، مقامات دولتی و عموم مردم خواهد شد.

پرینتر سه بعدی
پژوهشگران در حال کار روی پرینترهای سه بعدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین