» 3DPE » دانلود فایلهای آماده پرینت کاراکترهای ایموجی

دانلود فایلهای آماده پرینت کاراکترهای ایموجی

همه ما سمبلهای پیام رسان را میشناسیم. آغازشان از یاهو چت بود و امروزه در اپلیکیشنهای پیام رسان موبایلی ادامه نسل داده اند: یک شکلک خندان این طرف، یک صورت گریان از شوق آن طرف؛ اما این کاراکترهای یونیکد گویا به حوزه های بزرگتری وارد شده اند.

در یک کمپین خلاقانه پرینتر سه بعدی که توسط کمپانی مطرح Ultimaker راه اندازی شده است، از همه عشاق دنیای پرینتر سه بعدی برای طراحی و چاپ سه بعدی کاراکترهای ایموجی دعوت شده است. سود ناشی از درآمدهای این کمپین برای اهداف درمانی بیماری سرطان به کار گرفته خواهد شد. در ادامه مقاله فایل دانلود ۸ کاراکتر emoji که با پرینتر سه بعدی به راحتی چاپ میشوند را می آوریم:

چاپگر سه بعدی

نکته: سرویس VPN سیستم خود را روشن کنید!

  • فایل ایموجی شماره ۱

یک فایل سه بعدی کوچک و ظریف برای محک زدن قدرت پرینتر سه بعدی شما در مدلهای کوچک. بهتر است با فیلامنت درخشان در تاریکی (glow-in-the-dark) پرینت سه بعدی شود.

دانلود فایل مدل سه بعدی: Thingiverse

چاپگر سه بعدی

  • فایل ایموجی شماره ۲

این فایل سه بعدی با صورت خندانش برای آشپزخانه شما به کار می آید! میتواند به عنوان قالب شیرینی استفاده شود. دقت کنید فقط از فیلامنت غیرپلیمری و قابل استفاده برای اهداف غذایی در پرینتر سه بعدی خود هنگام چاپش استفاده کنید.

دانلود فایل مدل سه بعدی: Thingiverse

پرینتر سه بعدی

  • فایل ایموجی شماره ۳

این فایل سه بعدی ایموجی کمی برای پرینتر سه بعدی کار بیشتری خواهد برد. چون ساختار پیچیده تری دارد و نیاز به چاپگر سه بعدی با دقت بالاتری دارید که بتواند مدلهای ظریف و کوچک را هم خود تمام کند. اگر سلیقه به خرج بدهید میتوانید پس از چاپ پولیشکاری و رنگ هم انجام دهید.

دانلود فایل مدل سه بعدی: Thingiverse

چاپ سه بعدی

  • فایل ایموجی شماره ۴

این فایلهای سه بعدی ایموجی اخیرا باب شده اند و بیشترین میزان دانلود و چاپ را در سایت Thingiverse از آن خود کرده است. فایل در نرم افزار به سه قسمت جداگانه slice شده است تا پرینت سه بعدی راحتری داشته باشد.

دانلود فایل مدل سه بعدی کاراکتر ایموجی: MyMiniFactory

چاپگر سه بعدی

  • فایل ایموجی شماره ۵

یک فایل جالب برای پرینتر سه بعدی که کاربردی دو گانه دارد. این مدل به راحتی چاپ سه بعدی شده و میتوان به عنوان نگهدارنده هدفونی سیمی استفاده کرد.

دانلود فایل مدل سه بعدی: Thingiverse

خدمات چاپ سه بعدی

  • فایل ایموجی شماره ۶

یکی از ساده ترین کاراکترهای ایموجی برای پرینتر سه بعدی است. ولی اگر دقت کنید کیفیت طراحی آن چندان چنگی به دل نمیزند. بهتر است قبل از آماده سازی برای چاپگر سه بعدی اگر به طراحی سه بعدی آشنا هستید، کمی آن را ویرایش کنید.

دانلود فایل مدل سه بعدی: MyMiniFactory

چاپگر سه بعدی
مدل ایموجی پرینت سه بعدی
  • فایل ایموجی شماره ۷

طراح این فایل پرینتر سه بعدی ثابت کرده است که یک کاراکتر ایموجی میتواند هنر و فلسفه را هم به همراه داشته باشد. پرینتر سه بعدی این مدل باید با دقت انجام شود، مطمئنا به ساختار طراحی نیاز به ساپورت گذاری در حین چاپ سه بعدی الزامی است.

دانلود فایل مدل سه بعدی: Thingiverse

چاپگر سه بعدی

  • فایل ایموجی شماره ۸

مدل سه بعدی راحتی برای پرینتر سه بعدی شماست که میتواند به عنوان جاسوییچی استفاده شود. در طرحی این مدل از دو رنگ استفاده شده است که زیبایی آنرا بیشتر کرده است. بنابراین بهتر است با پرینتر سه بعدی دو نازل آنرا چاپ کنید.

دانلود فایل مدل سه بعدی: Thingiverse

***

مدل3بعدی رایگان

***

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست
پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین