» 3DPE » چاپ رولزرویس مینیاتوری بیمارستان کودکان
پرینتر سه بعدی

چاپ رولزرویس مینیاتوری بیمارستان کودکان

حالا کودکان بخش جراحی بیمارستان، خودشان این ماشین کوچک پرینت سه بعدی شده را می‌رانند تا تشویش کمتری قبل از عمل جراحی داشته باشند. این خودرو، رولز رویس SRH (مخفف بیمارستان سِنت ریچارد) نام گرفته است.

بیمارستان سِنت ریچارد مرکز مراقبت امراض کودکان با مدت بستری طولانی است و نزدیک ساختمان گودویچ رولزرویس قرار دارد. آقای Torsten Muller-Otvos، مدیرعامل ساختمان گودویچ خشنودی عمیق خود از مشارکت کمپانی در فعالیت‌های خیرخواهانه اجتماعی اعلام کرده است:

«امیدوارم رولزرویس SRH تجربه خوشایندی برای کودکان در طول دوره درمان‌َشان باشد و کمی از نگرانی‌های آنها بکاهد». این اسباب بازی لوکس با حداکثر سرعت ۱۰ و حداقل ۴ کیلومتر بر ساعت دارای موتور برقی ۲۴ ولت تغذیه شده با باتری ژل است که بر طبق گفته سازنده، لذتی مشابه رولزرویس مشهور دوازده سیلندر برای کودکان دارد!

پرینتر سه بعدی رولزرویس بیمارستان سنت ریچارد

کوچکترین رولزرویس جهان در بیمارستان کودکان سِنت ریچارد انگلستان رونمایی شد. 

تیم  ساخت کمپانی رولزرویس در حدود ۴۰۰ ساعت از وقت خود را صرف طراحی و تولید این خودروی زیبا کرده‌اند. کارهای قابل‌ستایشی همچون بدنه زیبای آبی نقره‌ای، چرم باکیفیت قرمزرنگ و رینگ‌های قرمز و نقره‌ای. جالبترین ویژگی این خودرو، استفاده از چاپ سه بعدی برای تولید آن است؛ مخصوصا قسمت‌هایی مثل لوگوی زیبای رادیاتور و کنترل پنل خودرو.

پرینتر سه بعدی چاپگر سه بعدی خودروی لوکس

Sue Nicholls، سرپرستار بیمارستان سِنت ریچارد و بنیان‌گذار موسسه خیریه تراست (که وام درمانی ارائه می‌دهد) می‌گوید:‌ ما می‌دانیم که دختران و پسران کوچک بیمارستان به این خودرو عشق‌ خواهند ورزید و برای سال‌های پیشروی بیماران خردسال این بیمارستان،‌ تجربه‌ای ناراحت‌کننده را تبدیل به اتفاقی سرگرم‌کننده خواهد کرد.

چاپ سه بعدی رولزرویس برای بیمارستان کودکان اخبار فناروی

از همین حالا بیماران بیشمار خردسالی که خودروی محبوبشان را رانده‌اند با موفقیت جراحی شده‌ و سلامتی‌ خود را بازیافته‌اند. قرار شده حتی اگر عمر استفاده خودرو به پایان رسید با کمک‌های خیریه، جایگزینی توسط ساختمان گودویچ رولزرویس که در نزدیک بیمارستان است،‌ اهدا شود. بیمارستان از این خودرو تجربیات مفید زیادی کسب کرده است، هدیه‌ای که غیرقابل پیش‌بینی بود و کارکنان معتقدند همه کودکانی که برای جراحی خواهند آمد، وسیله‌ای برای سرگرمی و شیطنت خواهند داشت.

پرینت سه بعدی ماشین لوکس رولزرویس

دو کودک خوش‌شانس این امکان را داشته‌اند که خودرو را در کارخانه و از خط تولید برانند. یک مراسم تشریفاتی که به همت مدیر عامل کارخانه انجام شده است.Molly Matthews هشت ‌ساله و Hari Rajyaguru هفت ساله این فرصت ویژه را یافتند تا به عنوان راننده تشریفاتی از این اسباب بازی لوکس پرده برداری کنند.

رولزرویس مینیاتوری سفارشی بیمارستان سِنت ریچارد، جایی که بیماران حساس نوجوان مستقر هستند، حالا می‌توانند با خوشحالی پشت رُل خودروی کوچکشان بنشینند و لحظاتی خوش را بگذرانند. احتمالا جراحی برای این بیماران خوش‌شانس نباید خیلی ناراحت کننده باشد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین