» 3DPE » پک جت تک سرنشین قابل حمل
پرینتر سه بعدی

پک جت تک سرنشین قابل حمل

بر طبق یک همکاری با کمپانی هوانوردی JetPack Aviation و شرکت سازنده پرینترهای سه بعدی Airwolf 3D، امکان ساخت یک بسته پروازی جت شخصی که بیشتر قطعاتش با فناوری پرینت سه بعدی تولید می‌شود، میسر شده است. بدین ترتیب هر کسی می‌تواند این بسته را بپوشد و رویای پروازش را عملی کند. پروتوتایپ ساخت این بسته پروازی شخصی به مدد چاپ سه بعدی سریع و ارزان  قیمت خواهد بود.

Aviation نام بسته جت شخصی را JB-10 نامیده است و آزمایشات اولیه حاکی از توانایی سقف پروازی بیش از ۱۰۰۰۰ هزار پایی با سرعت بالای ۱۰۰ ام پی اچ و مدت پروازی بالای ده دقیقه (بسته به وزن شخص) است.

توربین جت که در پشت بسته مستقر شده است بسیار سبک و فشرده طراحی شده و در عین حال امکان بلند شدن عمودی را نیز میسر ساخته است. بنابراین این بسته پروازی پوشیدنی به نرمی شما را در چند ثانیه هزاران فوت بالا می‌فرستد و جالب است که به راحتی در صندوق عقب خودروی شما جا می‌شود.

پرینت سه بعدی جت پک کیف پرواز شخصی

 ویدئوی حرکات نمایشی با بسته جت JB-10 در آسمان شهر نیویورک

اجزای این «بسته پروازی جت شخصی» هیجان‌انگیز در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۶ شهر لاس و گاس به نمایش درآمده و در نوادا نیز گواهینامه‌ کیفیت پروازی اخذ شده است. Nelson Tyler سرپرست طراحی Aviation چنین می‌گوید:

تیم ما تحقیقات بسیاری درباره گزینه‌های مقرون به صرفه جهت پلتفرم ساخت مخزن سوخت بسته جت انجام داده است و نتیجه آن همکاری با شرکت Airwolf 3D برای استفاده از پرینترهای سه بعدی پیشرفته‌شان در جهت تولید انبوه مخزن سوخت است.

بسته پروازی جت شخصی پرینت سه بعدی شده

برای اینکه مطمئن شویم بسته جت شخصی JB-10 سبک و جمع و جور خواهد بود و هدایت‌پذیری دلپذیر و توازن امنی در هر سه محور پروازی دارد، سالها برای طراحی، تست و باز طراحی وقت صرف کرده‌ایم. دستیابی به چنین دقتی نیاز به پروتوتایپ تولید متنوعی دارد. Tyler درباره این موضوع توضیح می‌دهد:

پرینتر سه بعدی AXIOM 3D آخرین محصول شرکت Airwolf، عامل کلیدی تکنولوژیکی بود که به تیم ما اجازه داد پروتوتایپ ساخت سریعی برای مخزن سوخت که بسیار حیاتی است، فراهم آید و البته با فرم دلخواهی که با روش‌های سنتی امکان تولیدش را نداشتیم.

چاپ سه بعدی قطعات بسته پروازی جت شخصی

پرینت سه بعدی تانک سوخت بسته پرواز، طراحی استادانه‌ای را برای انتخاب بین فوم و آلمینیوم با تفاوت قیمت ۵۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ دلار فراهم کرد. اگرچه هزینه ساخت نیز به مدد پرینتر سه بعدی Airwolf کمتر از ۴۰۰ دلار خرج خواهد برداشت. Erick Wolf مدیرعامل و بنیانگذار کمپانی Airwolf معتقد است:

همکاری با کمپانی هوانوردی Aviation برای متحول کردن آینده حمل و نقل ما را شدیدا به هیجان آورده است و احساس غرور می‌کنیم که ما به عنوان شریکشان انتخاب شده‌ایم چون توانسته‌ایم پروتوتایپ ایده‌آلی که آنها محتاجش بودند، را فراهم آوریم.

کمپانی هوانوردی JetPack Aviation در بخش جنوبی کالیفرنیای آمریکا مستقر است. شما چه فکری درباره بسته پوشیدنی پروازی جت شرکت Aviation دارید؛ آیا مایل هستید که یک تست پروازی با آنرا تجربه کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین