» 3DPE » قاب گوشی محرمانه سامسونگ قبل از عرضه تجاری چاپ سه بعدی شد
سامسونگ گلکسی

قاب گوشی محرمانه سامسونگ قبل از عرضه تجاری چاپ سه بعدی شد

لو رفتن طراحی بدنه موبایل جدید سامسونگ گلکسی note8 با پرینتر سه بعدی قبل از انتشار رسمی. بعد از عرضه آخرین سامسونگ گلکسی ۸ ، حدس و گمان به سمت طراحی پایانی میرود؛ یعنی خواهر بزرگتر آن، سامسونگ گلکسی نوت ۸٫ سامسونگ گلکسی با انفجارهایش که باعث صدمه به صاحبانش شده، وجه خوبی برای کمپانی عرضه کننده‌اش نداشته است، ولی گویا قرار است همه چیز تغییر کند.

انتظارات از نسخه جدید گلکسی نوت ۸ که توسط سامسونگ عرضه خواهد شد، خیلی بیشتر از نسخه تقلبی آن است و همه انتظار دارند نسخه جدید نسبت به جدش سامسونگ گلکسی نوت ۷ تغییر ماهیت داده باشد. شایعات درباره گلکسی نوت ۸ در این جمله خلاصه می‌شود: دارای قسمت‌های بروز شده الکترونیکی و امکانات جادویی تحت است.

 

به همین خاطر ویدیویی منتشر شد که در واقع یک گلکسی نوت ۸ تقلبی بود و تمامی قسمت های بدنه اش از گوشه ها تا طراحی پشتش با پرینتر سه بعدی انجام شده است.

 

این ویدیو در کانال youtube منتشر شد. پرینت سه بعدی این مدل با استفاده از نقشه یک سامسونگ گلکسی نوت ۸ واقعی (که هنوز به بازار نیامده است) ساخته شده و ادعا می‌شود از یک شرکت سازنده لوازم جانبی سامسونگ سرقت شده است!

 

نتیجه: این موبایل، دستگاهی بسیار باریک و نشاندهنده بالیدن آخرین نسخه گلکسی به دوربین دوتایی، سه اسپیکر و تغییر مکان سنسور لمسی است.

دو دوربین پشتی (که اولین بار برای گلکسی اتفاق می‌افتد)، به اضافه اینکه بالای آن یک شکاف برای قلم لمسی و جک هدفون ۳٫۵mm دارد.

بنظر می‌آید سامسونگ گلکسی نوت۸ قصد دارد ۳ تا اسپیکر داشته باشد! این حرکتی بزرگ برای طراح این گوشی جالب است، زیرا معمولا گوشی‌های هوشمند تنها دارای یک اسپیکر تعبیه هستند.

مسئله جذاب دیگر، فقدان ظاهری اسکنر اثر انگشت است. البته این خبر می‌تواند شایعه باشد اما اگر درست باشد، اصلا وجه خوبی برای کمپانی مطرح سامسونگ که به اسکنر انگشت تعبیه شده در گلکسی نوت۸ دلبسته، نخواهد داشت!

شاید متوجه بافت زبر بدنه گوشی شده‌اید که طراح عمدا بخاطر نشان دادن روند پرینت سه بعدی، بصورت خطهای مورب چاپ را انجام داده است. تنها چیزی که میتوانیم از آن مطمئن باشیم، نبود این بافت زبر، روی نسخه نهایی این گوشی، توسط کمپانی سامسونگ است؛ آنهم وقتی با تبلیغات زیاد به بازار عرضه‌اش کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین