» 3DPE » 9 مدل از بهترین دکمه های صفحه کلید برای پرینت سه بعدی
3dprinting

9 مدل از بهترین دکمه های صفحه کلید برای پرینت سه بعدی

آیا از شکل صفحه کلید کامپیوترتان خسته شده اید یا در فکر بخشهایی از آن آسیب دیده است؟ این لیست به شما کمک می کند تا بهترین دکمه های قابل پرینت سه بعدی را همین حالا بشناسید.

چاپ سه بعدی کیبورد و کی پد با سبک خاص

چه چیزی یک صفحه کلید را صحفه کلید می کند؟ خب، البته که کلیدها! و کدام قسمت کلیدها است که ما هر روز با آنها در تماس هستیم؟ خب، مسلما روکش کلید ها یعنی دکمه ها. شما این بلوک های مربعی که بر روی آنها حروف و اعداد و نشانه ها چاپ شده است را میشناسید. بله، به آنها دکمه یا Keycaps می گوییم.

دکمه ها اغلب به راحتی جدا شده و قابل تعویض هستند، مخصوصا در صفحه کلیدهای مکانیکی که همین امر باعث می شود این صفحه کلیدها، گزینه مناسبی برای تغییرات دلخواه و سفارشی باشند. دکمه ها همیشه برای راحتی در بازی و تایپ بهینه سازی می شوند، هرچند شاید شما دنبال حس جدیدی باشید یا بخواهید دکمه های محبوبتان شکلی خاص داشته باشند.

به همین دلیل است که ما لیستی از بهترین دکمه های قابل پرینت را گرد آورده ایم تا شما بتوانید همین امروز آنها را پرینت کنید. تمام این مدل ها را بدون ایراد می توان پرینت سه بعدی کرد و این کمک می کند که زمان و هزینه شما برای آزمون و خطا در پرینت سه بعدی تلف نشود.

بنابراین، اگر می خواهید یک دکمه و یا تمام دکمه ها را تعویض کنید می توانید به این گزینه های عالی نگاهی بیاندازید و حتی تعدادی از آنها را همین امروز پرینت کنید.

  1. PUBG Cherry MX Keycaps

این مدل چیست: این دکمه های پرینت سه بعدی برای بازی پرطرفدار PlayerUnknown’s Battlegrounds: PUBG ساخته شده است و حروف روی دکمه ها را با نماد های مربوط به وسایل و حرکات درون بازی تعویض می کند.

از این مدل دو نسخه وجود دارد که نسخه دوم ویژگی های بهتری دارد و دارای ظاهر تمیزتر و تعداد دکمه های بیشتر است.

کجا آن را پیدا کنیم: هر دو نسخه در Thingiverse موجود است

  1. Portal Keycaps

3d print

این مدل چیست: این دکمه های پرینت سه بعدی برای جایگزینی دکمه Alt طراحی شده است. قطعات در طول فرآیند پس از پرینت باید رنگ زده شوند تا نمادها برجسته و قابل دید شوند.

کجا آن را پیدا کنیم: Thingiverse

  1. Lambda and Cthulha Head Keycaps

این مدل چیست: این یک دکمه با نماد 3D Print Lambda (یازدهمین حرف یونانی) و سر Cthulhu (شخصیت خیالی هشت پا) است که برای کیبوردهایی با ردیف استاندارد Cherry MX طراحی شده است.

مقاله مرتبط: پرینت سه بعدی کاپ جام جهانی فوتبال

این دکمه بیشتر برای موارد خاص مانند میانبر ها و نماد ها استفاده می شود، به علاوه این که نصب آنها روی صفحه کلید دشوار است.

کجا آن را پیدا کنیم: Thingiverse

  1. Adafruit’s Custom Cherry MX Keycaps

این مدل چیست: مجموعه قابل تغییر از دکمه های Cherry MX است که طرح یک اسکلت و یک گل Adafruit دارد. با این مدل هر کسی می تواند صفحه کلید خود را تغییر دهد. فایل های پایه ای این طرح قابل ویرایش است و شما می توانید طرح واقعا دلخواه خود را بر روی صفحه کلید اضافه کنید. پیشنهاد میشود با فیلامنت شفاف چاپ شود.

از کجا آن را پیدا کنیم: Thingiverse

  1. Customizeable Cherry MX Keycaps

3d print

این مدل چیست: مجموعه ای از دکمه های کاملا قابل تغییر  و ویرایش که بر پایه دکمه های Adfruit (مدل بالا) ساخته شده است. این مجموعه شامل دکمه هایی با نماد ها و حروفی به صورت “Hello World” و یک جای خالی است. این نسخه قابل ویرایش است و شما میتوانید نسخه مخصوص خود را بسازید.

از کجا آن را پیدا کنیم: Thingiverse

  1. High Resolution 3D Keycaps

مجموعه ای منحصر به فرد و پیچیده از دکمه ها که برای هر مدل صفحه کلید MX طراحی شده است. دارای دو حالت مختف به شکل های گل رز و کلاه Darth Vader (شخصیت جنگ ستارگان)  است. این یک مدل عجیب و غریب است اما جزئیات آن مخصوصا برای پرینت با دستگاه های رومیزی فوق العاده است.

از کجا آن را پید کنیم: Thingiverse

  1. Video Game Icon Keycaps

اخبار چاپگر سه بعدی

این مدل چیست: این دکمه ها نمادهایی را دارند که نشانگر 11 بازی ویدیویی معروف هستند. مدلها پس از چاپ نیاز به رنگ آمیزی و پرداخت دارند تا سطح برجسته آنها نمایان شود.

از کجا آن را پیدا کنیم: Thingiverse

  1. Boom Enter Key

این مدل چیست: این یک دکمه خنده دار برای اضافه کردن به هر صفحه کلیدی است. این دکمه “Enter” باعث می شود هر بار که شما آن را فشار می دهید لبخند بزنید زیرا برای تایید هر عملی “Boom” می کنید.

همچنین برای کسانی که می خواهند تغییرات شخصی بیشتری ایجاد کنند دارای جای خالی است که می توانید روی آن ویرایش انجام دهید.

از کجا آن را پیدا کنیم: Thingiverse

  1. Romer-G Keycaps

دکمه ای نسبتا راحت برای چاپ سه بعدی که نیاز به رنگ آمیزی هم ندارد. بهتر است با فیلامنت transparent آنرا پرینت کنید.

از کجا آن را پیدا کنیم: Thingiverse

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان گرامی، شروع فعالیت در سال جدید ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۴ فروردین میباشد. >>>> پشتیبانی >>> 25-98-196-0912

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین