» 3DPE » گجت دیم می، رویاپردازی در اتاق خواب

گجت دیم می، رویاپردازی در اتاق خواب

پرینت سه بعدی

با Deam me می توانید صفحه نمایش تلفن هوشمند خود را در سقف اتاق ببینید. اگر شما یکی از افرادی هسنید که هر لحظه موبایل خودتون چک می کنید و شب از رختخواب خود بلند می شوید چراغ را روشن می کنید تا موبایل خودتونو پیدا کنید و آن را چک کنید یه پیشنهاد خیلی خوب براتون دارم.

Dream Me، این دستگاه توسط آقای جرمن یوون جان ساخته شد.

واقعیت مجازی
واقعیت مجازی با ابزار Dream me

چطور دریم می اختراع شد؟ در ابتدا دریم می یک مدل پرینت شده معمولی با چند لنز بود که با نرم افزار تکمیل شد. با نرم افزار و سخت افزار دریم می شما می توانید اطلاعاتی از قبیل ساعت تاریخ و … را درست در روی سقف اتاق خوابتان مشاهده کنید.

پرینت سه بعدی

سخت افزار دریم می نیازی به داشتن باطری یا لوازم جانبی دیگری ندارد و فقط با استفاده از سیستم نوری و سخت افزار خود اطلاعات را به نمایش در می آورد. کار با این وسیله خیلی راحت است فقط کافیست نرم افزار را اجرا کنید و دریم می را روی موبایل یا تبلت خود قرار دهید و استراحت کنید.

پرینت سه بعدی

نرم افزار به شما اجازه انتخاب دسته های مختلف از اطلاعات را برای نمایش می دهد کاربر می تواند ایمیل های جدید خود را چک کند یا آلارم گوشی خود را فعال کند و یا وضعیت آب و هوا را مشاهده کند. این دستگاه توانایی تنظیم کردن نور و کم و زیاد کردن روشنایی را به شما می دهد تا به راحتی بتوان اطلاعات را در اتاق تاریک مشاهده کرد. نرم افزار دریم می به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید و ای اس او قابل دانلود می باشد.

پرینت سه بعدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان گرامی، شروع فعالیت در سال جدید ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۴ فروردین میباشد. >>>> پشتیبانی >>> 25-98-196-0912

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین