» 3DPE » پرینتر سه بعدی Founder2X

پرینتر سه بعدی Founder 2X

چاپگر سه بعدی دو نازل

شیوه استاندارد ساخت شاسی پرینترهای سه بعدی (که در اغلب برندهای مطرح جهانی نیز به کار میرود) استفاده از «پیچ و مهره» صنعتی می باشد. بکارگیری پیچ و مهره، یک تکنیک استاندارد در ساخت و ساز صنعتی است؛ چنانکه در سازه های نوین معماری، عمل جوشکاری محدود گردیده و از پیچ و مهره های صنعتی برای اسکلت فلزی برجها استفاده میشود.

بنابراین هنگام ساخت کیسهای موسوم به یکپارچه به جهت کاربرد جوشکاری آرگون (که در ایران دستی انجام میشود)، سازه بدنه دچار تابیدگی (عدم 90 درجه بودن) گردیده و دقت دستگاه کاهش می یابد.

3d print

یک پرینتر سه بعدی با پلتفرم صنعتی معمولا با دو نازل عرضه میشود که امکان چاپ قطعات با دو رنگ مجزا یا متریالهای مکمل را برای شما فراهم می کند. 

پرینتر سه بعدی فاندر2ایکس با ارتفاع چاپ 400 میلیمتر برای محور Z و پهنای چاپ 300 میلیمتر برای محورهای X و Y عرضه میشود.

استفاده از سیستم «ریل واگن» «بال اسکرو» در این پرینتر مزایای زیادی همچون دقت و دوام بالا و راحتی چاپ دو نازل را فراهم کرده است.

این پرینتر سه بعدی دارای پلیت آلمینیومی یا شیشه ای می باشد و به دلخواه هر کدام را می توانید استفاده کنید. همچنین بستر چاپ گرم شونده امکان استفاده از فیلامنتهایی همچون ABS را برای شما فراهم میکند.

به صورت پیش فرض روی دستگاه پورت USB قرار دارد. در صورت درخواست مشتری امکان اضافه کردن کابل USB برای ارتباط مستقیم کامپیوتر به دستگاه نیز فراهم می گردد.

پلتفرم صنعتی؟!

مهم نیست تازه کار هستید یا از حرفه ای های دنیای پرینت سه بعدی. اگر نیاز به چاپ مدام قطعاتی بزرگ دارید و می خواهید دستگاهی بادوام و دقیق داشته باشید، پرینتر «فاندر2ایکس» بهترین انتخاب است؛ مزیت این دستگاه در قیمت ارزانتر با حفظ ویژگی پرینترهای سه بعدی دو نازله با پلتفرم صنعتی سایز متوسط است.

آموزش رایگان

هنگام خرید، نحوه کار با دستگاه و ترفندهای پرینت سه بعدی به مشتری محترم ارائه می گردد.

عدم قطع پرینت

چاپگر3بعدی «Founder2X» مجهز به سیستم Hibernate و UPS میباشد؛ بنابراین هنگام قطع برق، فرآیند پرینت دچار اختلال نخواهد شد.

شرایط گارانتی

«پرینتر سه بعدی فاندر2ایکس» دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

پرینت بی صدا

«پرینتر سه بعدی فاندر2ایکس» قابلیت چاپ در حالت صامت را داراست.

[ARPrice id=126]

پرینتری با ابعاد چاپ بزرگتر نیاز دارید؟!

پرینت سه بعدی

Author M Pro

400x400x600 mm

چاپگر3بعدی صنعتی

Trust L Pro

600x600x900 mm

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین