» 3DPE » چاپ شکلات‌های کارخانه بلژیکی
شکلات

چاپ شکلات‌های کارخانه بلژیکی

این شکلاتهای هوس‌انگیز با پرینترهای سه بعدی در کارخانه میام واقع در بلژیک، تولید شده  است. کارخانه (MIAM) از پرینترهای سه بعدی برای تولید این شکلات‌های بی‌نظیر بصورت بطری‌های کوچک تا شیرینی‌های ماکارونی شکل که روی آنها حکاکی شده و اشکال گوناگون دارند، استفاده میکند.

اگر آخر هفته را با خوردن شکلات‌های عید گذرانده باشید شاید علاقمند به خواندن ادامه این مقاله نباشید. هرچند معتادان شکلات قطعا مشتاق هستند که راجب این کارخانه تولید شکلات با چاپگرهای سه بعدی بدانند. این کارخانه در بلژیک واقع است و برای تولید شکلات های خود از چاپگر های سه بعدی بخصوصی استفاده میکند.

(MIAM) به معنی (خوشمزه) در زبان فرانسوی هست و اشاره به تولید شکلاتهای خوشمزه از شکلات های ذوب شده در پرینترهای سه بعدی دارد.

پرینت سه بعدی
عکسی از شکلاتهای محبوب کارخانه بلژیکی تولیدشده با پرینتر سه بعدی

کارخانه  MIAM هر آنچه که شما بخواهید، چه چهره دقیق همسرتان و چه شکلاتی که روی آن یک پیام برای او با لیزر حک شده باشد را برای شما انجام خواهد داد!

بسته به شکل شکلات های درخواست شده، زمان پرینت از ۱۰ دقیقه تا ۳ ساعت متغیر است. بعد از آن، شکلات های تازه و خوش طعم آماده خوردن هستند.

چاپگر سه بعدی
بطری شکلاتی عید پاک چاپ شده با پرینتر سه بعدی

این کارخانه توسط دانشگاه هوشمند صنایع غذایی توسعه داده شده و سبب استفاده از چاپگرهای سه بعدی برای رشد این صنعت شد. در این کارخانه تکنولوژی بروز نقش اصلی را در تولید و توسعه مواد غذایی ایفا میکند.

۳ سال هست که این کارخانه سفارش دهندگان بومی زیادی از جمله رستورانها و تولید کنندگان نوشیدنی ها دارد. اگرچه مشتریهای شخصی هم میتوانند سفارش های دلخواه خود را برای ساخت بدهند.

پرینتر سه بعدی
عکسی از طرز تولید شکلات با پرینتر سه بعدی
چاپ سه بعدی
حجم شکلاتی دیگری با پرینتر سه بعدی

جایزه منحصر بفرد شرکت MIAM  برای عید پاک

پرینتر سه بعدی مخصوصی برای عید پاک در کنار یکی از کارخانه های تولید نوشیدنی راه اندازی شد که شکلات هایی به شکل بطری برای جایزه ی عید پاک چاپ می‌کند، اگرچه خیلی‌ها ترجیح میدادند شکلات ها بشکل خرگوش یا مرغ می‌بودند!

چاپ این شکلات‌ها حدود سه ساعت طول کشید و از ۲۴٫۶ متر شکلات عظیم برای تولید آن استفاده شد، هرچند نتیجه فوق العاده و خوشمزه بود.

گرچه شکلات سیاه و سفید هردو موجود هستند اما محبوب ترین گزینه ی این کارخانه شکلات سیاه است. آنها قول داده‌اند تا به زودی با پرینتر سه بعدی محصولات خوشمزه دیگری را هم برای مشتری‌ها به ارمغان بیاورند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین