» 3DPE » دانلود فایل 20 گردنبند و گوشواره (جواهر برای پرینت سه بعدی)
فایل جواهر بدلی

دانلود فایل 20 گردنبند و گوشواره (جواهر برای پرینت سه بعدی)

به دنبال یک گردنبند خاص یا یک جفت گوشواره درخشان میگردید؟ اگر یک پرینتر سه بعدی دارید، لیست زیر را بررسی کنید، در اینجا گلچینی از بهترین مدلهای جواهر برای پرینت سه بعدی آورده شده است:

برای قرنها، جواهرات از جنس سنگ،‌ فلزات گرانبها،‌ صدف و حتی استخوان ساخته شده که نشاندهنده تفاوتهای فرهنگی، سطح رتبه اجتماعی و گروه مردم است. زیورها نماد خلوص، کمال،‌ زندگی، انرژی، نور و در نهایت فردیت هستند.

امروزه ابزارهای زیادی برای طراحی و ساخت جواهر در دسترس همگان قرار دارد،‌ یکی از جدیدترین و در حال گسترش ترین این وسایل، پرینترهای سه بعدی است. این دستگاه کاربردی به شدت بین جواهرسازان طرفدار پیدا کرده زیرا امکان نهایی سازی مدل با کیفیت بالا، در کنار تولید و نمونه سازی انبوه را تواما داراست.

این لیست شامل جواهرات بدلی است که با پرینترهای سه بعدی FDM و متریال فیلامنت قابل چاپ است. البته میتواند به عنوان قالب جواهرات توسط چاپگر DLP و متریال رزین نیز ساخته شود. هدف ما چاپ مدلهایی فانتری از جواهرات با فناوری FDM است که در جواهرسازی به ندرت کاربرد دارند. پیشنهاد میشود از فیلامنت درخشان در تاریکی برای جذابتر شدن استفاده کنید یا با پرداخت کاری و رنگ آمیزی وسیله زینتی زیبایی خلق کنید.

| دانلود رایگان مدل سه بعدی جمجمه |

  • گردنبندهای پرینت سه بعدی شده

اگر از تخیل قوی برخوردار هستید، پس با کمی سعی و تلاش میتوانید یک طراح خوب باشید. شاید بخواهید با نرم افزار، یک جواهر زیبا برای دوست، عضوی از فامیل یا حتی خودتان طراحی کنید. شما بینش خود را بدین طریق بازتاب میدهید. در اینجا ایده های طراحی آورده شده اند تا کمک کننده شما در خیال پردازی شوند.

پرینت سه بعدی
مدل گردنبند شماره ۱
  1. فایل گردنبند Stick’s Man

این گردنبند برای آنهایی است که طرفدار استایلی خلاف عرف و مینیمال هستند. پرینت سه بعدی مردان رقصنده چسبیده به یکدیگر راهی بامزه برای تکمیل کردن تیپ روزانه شماست.

دانلود مدل سه بعدی گردنبند برای پرینتر سه بعدی – شماره ۱

 

چاپ سه بعدی
مدل گردنبند شماره ۲
  1. فایل گردنبند Raven’s Necklace

چاپ سه بعدی این مدل گردنبند انتخاب خوبی برای کسانی است که می خواهند مفهوم ابهام و بی نیازی را نمادسازی کنند. طرحی ساده اما زیبا. این مدل از هنر ژاپنی اوریگامی الهام گرفته شده است.

دانلود مدل سه بعدی جواهر برای چاپگر سه بعدی – شماره ۲

 

پرینت سه بعدی
مدل گردنبند شماره ۳
  1. فایل گردنبند Cat

یک مدل مینیمال برای عاشقان حیوانات خانگی. خطوط ساده و زیبایی برای شکل دادن چهره یک گربه که به راحتی پرینت سه بعدی میشود و با انواع تیشرت ها و جینها قابل ست شدن است.

دانلود مدل گردنبند چاپگر سه بعدی – شماره ۳

 

چاپ سه بعدی
مدل گردنبند شماره ۴
  1. فایل گردنبند Science

ایده ای ساده و مبتکرانه برای یک زیور زینتی. اگر قدرت طراحی با نرم افزار را دارید میتوانید به جای کلمه «علم» نام خود،‌ یا کسی که عاشقش هستید را طراحی کرده و با پرینتر سه بعدی بسازید. اندازه این گردنبند ۶ در ۱ سانتیمتر با ضخامت ۳ میلیمتری است.

دانلود فایل سه بعدی گردنبند برای چاپگر سه بعدی – شماره ۴

 

چاپ سه بعدی
مدل گردنبند شماره ۵
  1. فایل گردنبند Mayan Lotus Flower

گل لوتوس در مناطق سخت ظاهر میشود تا در جستجوی نور خورشید به رشد خود ادامه میدهد. بنابراین نماد خلوص و استقامت است. در جواهرسازی همیشه بازطراحی میشود و طرفداران زیادی دارد. طرح گردنبند پرینت سه بعدی شده اینجا از افسانه مایاها (قوم باستانی سرخپوستان آمریکا) اقتباس شده است. داستان Nicté-Há: دختر محافظ سنگ مقدس که عاشق فرمانروای مقتدر Chacdziedzib میشود اما در نهایت در بازوان این فرمانروا جان میسپارد. میتوانید این گردنبند زیبا را دانلود کنید.

دانلود فایل سه بعدی گردنبند چاپگر سه بعدی – شماره ۵

 

چاپ سه بعدی
مدل سه بعدی گردنبند شماره ۶
  1. مدل گردنبند Elephant

طرح این گردنبند مثال دیگری از الهام مکرر از حیوانات برای ساخت زیورآلات مینمال است. آیتمهایی مثل طرح دو بعدی یک فیل، همیشه گرایش خاص خود را دارد.

دانلود فایل سه بعدی جواهر برای پرینت سه بعدی – شماره ۶

 

پرینت سه بعدی
گردنبند شماره ۷
  1. چاپ سه بعدی گردنبند Seahorse

این مدل توسط یک عاشق مخلوقات دریایی طراحی شده است. هم میتواند به عنوان گوشواره ای زیبا استفاده شود و هم کارکرد یک گردنبند را خواهد داشت. سایز ۴۰ میلیمتری معلق آن جلوه زیبایی به استفاده کننده میدهد.

دانلود فایل سه بعدی جواهر – شماره ۷

 

پرینتر سه بعدی
گردنبند شماره ۸
  1. مدل گردنبند GAG Pendant

حالا زمان معرفی طراحان حرفه ای و گیکهای فناوری پرینت سه بعدی است. این گردنبند نماد عدد ۹ است. مدل سه بعدی به وسیله Abdesselam Guerroudj طراحی شده و با هر مدل لباس، قابل ست شدن است. طرحی بسیار زیبا و چشمنواز دارد. با استفاده از آن نشان میدهید که روحیه شوخ دارید و همیشه چیزی جذاب در آستین آماده کرده اید.

دانلود مدل سه بعدی جواهر – شماره ۸

 

چاپ سه بعدی
گردنبند شماره ۹
  1. مدل گردنبند Heart

این مدل از مجموعه ای از قلبهای کوچک تشکیل یافته که در نهایت یک گل زیبا را تشکیل میدهند. گردنبند عکس فوق با متریال ترموپلاستیک «درخشان در تاریکی» پرینترهای سه بعدی FDM چاپ شده است که در شب نور زیبایی از خود ساطع میکند. یک طرح پیچیده و خوشمزه که باعث میشود دیگران به شما خیره شوند.

دانلود مدل گردنبند – شماره ۹

 

جواهر بدلی
مدل گردنبند شماره ۱۰
  1. مدل گردنبند Celtic Knot Key

Celtic knots یک رسم عمومی در فرهنگ ملتهای اسکاتلند، ایرلند و دیگر کشورهای مرتبط با قوم سلت است. بنابراین در جواهرسازی از این مفهوم، طرحهای زیادی ایجاد شده است و طرفداران خوبی هم دارد. طرحی که اینجا آورده شده است نماد یک گره سلت پیچ در پیچ ادغام شده با قفل یک دستبند آهنین میباشد! اندازه کامل این گردنبند ۴۰ در ۶۵ میلیمتر میباشد.

دانلود مدل گردنبند – شماره ۱۰

 

  • گوشواره های پرینت شده

این قسمت به شما ثابت میکند که تنها گردنبند، پرینت سه بعدی نمیشود بلکه گوشواره ها نیز از چنین قابلیتی برخوردار هستند. پرینتر سه بعدی به شما امکان واقعیت بخشیدن رویاهایتان را میدهد. در اینجا ایده های طراحی گوشواره برای چاپ سه بعدی آورده شده است:

 

پرینت سه بعدی
مدل گوشواره شماره ۱۱
  1. مدل سه بعدی گوشواره Liza

اولین طرح لیست متعلق به یک مدل با الهام از قطره آب است. ظاهر آن شاید به مزاق برخی خوشایند نیاید اما این حالت پف کرده به خاطر استفاده از فیلامنت فوق سبک (فوم) است. این طرح میتواند با فیلامنتهای با بافت درخشان و صیقلی هم چاپ شود تا ظاهر صافتری پیدا کند. طول آن ۵ میلیمتر است و می توان به همراه یکی از گردنبندهای بخش قبل نیز استفاده شود.

دانلود مدل گوشواره پرینترهای سه بعدی – شماره ۱۱

 

چاپ سه بعدی
مدل گوشواره پرینتر سه بعدی شماره ۱۲
  1. مدل گوشواره Geometric Flower

شکلهای هندسی میتوانند با شیوه های متنوعی ادغام شوند تا فرمی جذاب داشته باشند. جواهر مورد بحث در اینجا حاصل چرخش ۴۵ درجه و کوچک کردن مربع است. بنابراین تغییر فرم حجمهای هندسی ایده خوبی در طراحی و چاپ سه بعدی جواهرات است.

دانلود مدل گوشواره برای چاپگر سه بعدی – شماره ۱۲

 

پرینت سه بعدی
مدل گوشواره شماره ۱۳
  1. فایل سه بعدی گوشواره Spiral

مارپیچ و فرم حلزونی نیز جز حجمهای پرطرفدار هندسی است؛ دو نقطه متقابل که خطوط آن مخالف هم حرکت میکنند. این گوشواره با تکان خوردن وقتی به گوشتان متصل است منظره خوبی خواهد داشت. ضخامت ۰٫۲ میلیمتر و پهنای بافت ۰٫۴ میلیمتری دارد.

دانلود مدل گوشواره پرینتر سه بعدی – شماره ۱۳

 

چاپ سه بعدی
گوشواره شماره ۱۴
  1. فایل گوشواره Two Square

در قسمت قبل گردنبند این مدل را معرفی کردیم. حالا یک جفت جواهر مکعبی گوشواره نیز با آن ست میشود. با نگاه به آن متوجه میشود که یک ایده ساده ترکیب دو مربع میتواند طرحهای زیبایی را برای زیورآلات فراهم کند. در صورتی که با مدل موی کوتاه استفاده شود، استایل خوبی به ظاهر شما خواهد داد.

دانلود مدل گوشواره پرینترهای سه بعدی – شماره ۱۴

 

پرینت سه بعدی
گوشواره چاپ سه بعدی شماره ۱۵
  1. فایل گوشواره Simple

عکس فوق ادغام هندسی نقوش و خطوط است. یک آمیزش معتدل از فرم هندسی که باعث شده است این گوشواره انتخاب خوبی برای پرینت سه بعدی باشد. از طرف دیگر مثال خوبی جهت نشان دادن قابلیت آسان یک طراحی معتبر برای چاپگر سه بعدی است در حالی که پیچیدگی خاص خود را حفظ میکند.

دانلود مدل گوشواره – شماره ۱۵

 

پرینت سه بعدی
گوشواره شماره ۱۶
  1. گوشواره Letter

اینجا هم ایده بخش قبل (گردنبند Science) برای این گوشواره تکرار شده است. طراحی و فرم دهی به حروف به عنوان یک زیور. میتوانید اول حرف خودتان یا عشقتان را در شکلی زیبا پرینت سه بعدی کنید.

دانلود مدل گوشواره – شماره ۱۶

 

پرینتر سه بعدی
گوشواره شماره ۱۷
  1. گوشواره Pin up Girl

طرح آن از یک پوستر یک زن جذاب و دلفریب الهام گرفته شده است. نماد شادی یک زن افسون گر. اندازه آن نیز بزرگ است و با مدل موهای کوتاه بسیار زیبا خواهد شد.

دانلود مدل سه بعدی گوشواره – شماره ۱۷

 

چاپ سه بعدی
گوشواره مدل شماره ۱۸
  1. گوشواره Pac-Man Ghost

Pac-Man شخصیت اصلی یک بازی ویدئویی معروف است. همچنین در غرب به عنوان یکی از شناخته شده ترین نمادهای فرهنگی است. بنابراین پرینت سه بعدی یک مدل زینتی آن و آوردنش در لیستمان الزامی بود. اگر از خوره های بازی های کامپیوتری هستید این شانس نصیب شما شده است یکی از کاراکترهای بامزه و جذاب گیم را به صورت زیور زینتی همیشه همراه خودتان داشته باشید. جست و خیز آن روی گوشهایتان واقعا بامزه خواهد بود.

دانلود فایل سه بعدی گوشواره – شماره ۱۸

 

پرینت سه بعدی
گوشواره شماره ۱۹
  1. گوشواره Cat

آیا از عاشقان گربه هستید؟ یک مدل جواهر از شمایل گربه برای شما آماده دانلود است. طرح آن از خدایان مصری الهام گرفته شده است، مخصوصا آن حلقه روی سر گربه! با کمی خلاقیت و رنگ آمیزی میتواند در مجموعه جواهرات بدلی شما جا بگیرد.

دانلود مدل سه بعدی گوشواره برای پرینترهای سه بعدی – شماره ۱۹

 

چاپ سه بعدی
گوشواره شماره ۲۰
  1. گوشواره Nice Naughty

برای آخر لیست این مدل را انتخاب کردیم. شاید شکل آن به مذاق خیلی ها خوش نیاید. اما باز هم ترکیب حروف و فرم هندسی است. مثال خوب دیگری از ایده پردازی است و میتوانید نام خودتان یا کسی که دوستش دارید را با حجم مربع،‌ دایره یا مثلث ترکیب کنید. حتی میتوان حروف را با فیلامنت درخشان در تاریکی چاپ کرد تا ظاهر یکنواخت آن بهبود یابد.

دانلود مدل گوشواره پرینترهای سه بعدی – شماره ۲۰

نتیجه گیری:

به انتهای لیست رسیدیم. می خواستیم به شما نشان دهیم پرینتر سه بعدی می تواند ابزاری کاربردی در صنعت جواهرات باشد. البته در دنیای تجارت، فناوری چاپ سه بعدی DLP یا لیزر است که برای تولید قالب جواهرات به کار میرود. ولی برای افرادی که شخصا با فناوری چاپ FDM ایده های خلاقانه را عملی میکنند، این مقاله همچون دری است که به انبوهی از ایده های انجام نشده جذاب ختم میشود. شاید جواهری که قبلا تعلق خاصی به آن داشته اید و گم شده است را بتوانید به نوعی دوباره بسازید. اکنون نوبت شماست تا قوه تخیل و کنجکاوی تان را شعله ور کنید و گردنبند و گوشواره چاپ سه بعدی شده خودتان را داشته باشید.

دانلود فایل انگشتر

۳dpe.ir/shop/product/best-stylish-ring-3d-model

خدمات پرینت سه بعدی

| سفارش آنلاین خدمات پرینت سه بعدی |

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان گرامی، شروع فعالیت در سال جدید ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۴ فروردین میباشد. >>>> پشتیبانی >>> 25-98-196-0912

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین