» 3DPE » مدل سه بعدی رایگان | فایل سه بعدی STL آماده پرینت

چطوری مدل سه بعدی رایگان دانلود کنم؟

لازم نیست که حتما یک طراح سه بعدی کار باشید تا داشتن چاپگر سه بعدی توجیه پذیر شود! در اینترنت وبسایتهای مدل سه بعدی با میلیونها فایل رایگان آماده دانلود وجود دارند، کافیست جستجو و انتخاب کنید.

فقط با چند کلیک به بزرگترین وبسایتهای ارائه دهنده فایل سه بعدی بهینه شده برای پرینتر سه بعدی دسترسی پیدا کنید (امکان جستجو و دسته بندی در بین هزاران فایل آماده دانلود)

با مشاهده راهنمای ویدئویی زیر یاد بگیرید چگونه به هزاران فایل سه بعدی رایگان در فرمت آماده 3DPrint مثل STL دسترسی پیدا کنید.

برای بارگذاری بهتر وبسایتهای جهانی زیر از اینترنت ایران، پیشنهاد میشود سرویس V-P-N سیستم تان را روشن کنید.

«برترین وبسایتهای جهانی منتشر کننده مدل سه بعدی»

موتور جستجوی مدل3بعدی

وبسایت STL Finder

موتور جستجوی اختصاصی برای یافتن انواع مدل سه بعدی است. سایت «اس تی ال فایندر» قادر است آبجکت سه بعدی دهها مخزن مدلینگ را بر اساس کلمه کلیدی وارد شده، جستجو کرده و در لیست نتایج نمایش دهد. این جستجوگر، تا حد محدودی با زبان فارسی نیز قادر به ارائه مدل سه بعدی میباشد. بیشترین تعداد نتایج با جستجوی نام انگلیسی مدل، لیست میشود.

3d model

وبسایت Thingivese

بزرگترین مخزن رایگان فایل پرینت سه بعدی جهان که توسط MakerBot، کمپانی آمریکایی سازنده چاپگر سه بعدی پشتیبانی میشود. «تینگیورس» دارای متنوع ترین فایل سه بعدی در فرمت STL میباشد.
" تاسیس از سال 2008 با بیش از 2 میلیون طرح سه بعدی "

3d model

NASA 3D Resources

مخزن اوپن سورس سازمان فضانوردی آمریکا که بطور اختصاصی انواع مدلهای علم نجوم را به رایگان منتشر میکند. تجربه هیجان انگیزی است که بتوانید مدل سه بعدی آپولو 11 را بهمراه توپوگرافی محل فرود پرینت کنید. فایلهای فرمت STL در صفحه 3D Printing منوی کناری است. بقیه فایلها فرمت IWO هستند.

Cult3D

یکی از بزرگترین مخازن ارائه دهنده مدل سه بعدی. مزیت این سایت در داشتن مجموعه فایلهای سه بعدی (کالکشن) عالی با دسته بندی موضوعی میباشد. تنوع فایلها در Cult3D بالا بوده و تقریبا هر نوع آیتمی در آن پیدا میشود. هنگام جستجو مطمئن شوید تیک Free فعال شده است تا فقط مدلهای رایگان نمایش یابند. ثبت نام الزامیست ولی سریع انجام میشود.
" تاسیس از سال 2014 با بیش از 85 هزار فایل سه بعدی آماده"

YouMagine

YouMagine یک اشتراک گذار آنلاین فایل است که توسط Ultimaker (سازنده هلندی پرینتر) تأسیس شده است. اگرچه این مخزن در سال های گذشته تغییرات زیادی را به خود ندیده است، اما همچنان طرفداران خود را دارد. «یومَگین» برای پرینت متریال فیلامنت، مدلهایی با طراحی خوب دارد.
"بیش از 19000 طرح پرینترهای سه بعدی اوپن سورس و مجموعه ای از کالکشنهای ابتکاری"

پروسا

Prusa Printables

مخزن اختصاصی مدلهای سه بعدی که توسط پروسا، کمپانی اروپایی سازنده چاپگر سه بعدی توسعه داده شده است. کاربران این مخزن، فایلهای سه بعدی خوبی را برای دانلود رایگان منتشر کرده اند.
"حدود 35 هزار فایل سه بعدی آماده دانلود "

مدل سه بعدی

NIH 3D Print Exchange

این مخزن اختصاصا برای انتشار مدلهای سه بعدی شیمیایی مولکولی و مهندسی پزشکی توسط انجمن سلامت ملی آمریکا (NIH) تاسیس شده است. در این وبسایت میتوانید از رشته DNA تا انواع ساختارهای ویروسی باکتریایی را رایگان دانلود کرده و با چاپگر سه بعدی خود آنرا پرینت کنید.

3d model

وبسایت MyMiniFactory

این مخزن بزرگ، مدلهای سه بعدی سالمی برای چاپ دارد. طبق ادعای بنیانگذاران این شبکه، تمامی فایلها قبل از آپلود آنالیز میشوند تا از انتشار طراحهای مشکل دار که باعث خطای پرینت میشود، جلوگیری گردد. هنگام جستجو، گزینه Free را فعال کنید.
" تاسیس از سال 2013 با بیش از 1 میلیون فایل دانلودی "

گرب کد

grabcad library

گِرب کد، یک بنیاد مستقر در کمبریج، ماساچوست آمریکاست که محیط همکاری رایگان مبتنی بر سرور ابری ایجاد کرده و به تیم های مهندسی کمک می کند تا فایل های پیشرفته CAD را مدیریت، مشاهده و به اشتراک رایگان بگذارند. در سال 2014 بنیاد GrabCad توسط کمپانی چاپگر سه بعدی Stratasys خریداری شد.
"تاسیس از سال 2009 و با میانگین 3 میلیون طرح سه بعدی حرفه ای حوزه مهندسی و نرم افزارهای CAD"

مشتریان گرامی، شروع فعالیت در سال جدید ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۴ فروردین میباشد. >>>> پشتیبانی >>> 25-98-196-0912

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین