» 3DPE » لباس 1500 دلاری دنیت پلگ پرینت سه بعدی می شود
فشن دنیت پلگ

لباس 1500 دلاری دنیت پلگ پرینت سه بعدی می شود

طراح معروف صنعت فشن که به پرینتر سه بعدی بسیار علاقمند است و اغلب کارهای وی نیز مجموعه های بی نظیر طراحی با فناوری پرینت سه بعدی است، شاهکاری جدیدی را با چاپگر سه بعدی خلق کرده است: چاپ سه بعدی یک ژاکت فوق العاده آنتیک و البته گرانقیمت.

آیا انقلابی در فناوری پرینت سه بعدی صنعت مد اتفاق افتاده است؟ ژاکتی که با سلیقه مشتری چاپ سه بعدی میشود، به تازگی بازار پوشاک را هیجان زده کرده است؛ اگرچه با قیمت ۱۵۰۰ دلاری اش، فقط ثروتمندان قادر به خریدش هستند.

Danit Peleg، دیزاینر خاصی است و از مدرنترین فناوریها برای طراحی استفاده میکند. هر کس که او را میشناسد ناخودآگاه به یاد پرینتر سه بعدی می افتد. وی تصمیم گرفت در تولید لباس جدیدش از ساخت سنتی فاصله گرفته و شیوه هیجان انگیزی را با پرینتر سه بعدی امتحان کند.

 

 

او برای طراحی ژاکت جدیدش از نقاشی تولد ونوس (The Birth of Venus) اثر Botticelli الهام گرفته است. این ژاکت لوکس و گرانقیمت به تعداد محدودی عرضه میشود. با این حال پلگ با این کارش رکوردی جهانی شکسته است: او اولین نفری در جهان است که پوشاک پرینت سه بعدی شده را آنلاین به فروش رسانده است. به خاطر اینکه چاپ سه بعدی هر لباس نزدیک به ۱۰۰ ساعت زمان میبرد، وی فقط ۱۰۰ عدد را برای فروش آنلاین در نظر گرفته است.

مطلب مرتبط: زنان شگفت انگیز فناوری چاپ سه بعدی

صنعت مد

شگفت آور اینجاست که متریال این لباس چیزی تخیلی یا متعلق به آینده نیست و همان مواد مرسوم جین با روشی خلاقانه بوسیله پرینتر سه بعدی به ژاکتی زیبا تبدیل میشوند.

دنیت پلگ با پرینتر سه بعدی موقعیتی یگانه را در صنعت فشن از آن خود کرده است

دنیت پلگ

اگر آنقدر ثروتمند هستید که ۱۵۰۰ دلار ناقابل را برای چیزی یکتا در دنیای مد خرج کنید، میتوانید به سایت «دنیت پلگ» سر بزنید؛

| DanitPeleg.com | و یکی از این ژاکتهای لوکس را با آیتمهای خاص سفارش دهید: رنگ،‌ نوع تودوزی و حتی نوشته پشت ژاکت.

قیمت ۱۵۰۰ دلاری این ژاکت تماما به جیب پلگ نمیرود و بیشتر آن مربوط به هزینه متریال و روش خاص ساخت است. وی در تولید این ژاکت با کمپانیهای AccuMark 3D و YuniquePLM همکاری داشته است. در پرینت سه بعدی این ژاکت بسیار خوش دوخت از مرغوبترین الیاف پارچه استفاده میشود.

پلگ درباره پرینتر سه بعدی چنین میگوید:

من معتقدم در آینده ای نه چندان دور شما فایل لباس دلخواهتان را دانلود میکنید و در خانه خودتان یا یک مرکز طراحی آنرا پرینت سه بعدی خواهید کرد.

2 دیدگاه دربارهٔ «لباس 1500 دلاری دنیت پلگ پرینت سه بعدی می شود»

  1. با عرض سلام

    باتوجه به اینکه سایت شما مطالب بسیار ارزنده ای در ارتباط با پرینترهای سه بعدی ارائه میکند لیکن توجه داشته باشید ارائه تصاویر نیمه برهنه خانم ها به هدف ارائه مقاصد فنی قطعا توجیه اخلاقی ندارد و با اعتقادات و فرهنگ ایرانی نیز ناسازگار است.
    لطفا این موارد را اصلاح بفرمایید.

    1. آموزش پرینتر سه بعدی

      با سلام وتشکر از نظردهی شما
      دوست عزیز توجه فرمایید که ما عکس پو-رنو-گرا-فی در سایت نگذاشته ایم
      این حرف شما کمی بی انصافی هست
      این بخش هم بلاگ خبرهای روز حوزه چاپگر سه بعدی است-مطالب بخش فنی جداست
      همچنین با توجه به موضوع خبر که درباره لباس هست مسلما عکسها نیز کمی غیرمعمول هست.
      همین مطلب را در گوگل جستجو کنید دهها سایت معروف خبری فارسی مشابه همین عکسها را دارند !
      خواهشمندیم کمی بدور از تعصب باشید و روشنفکرانه تر قضاوت فرمایید
      ممنون از وقتی که برای کامنت گذاری گذاشتید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین