» 3DPE » کیس زیبای مینی کامپیوتر پرتابل
کیس کامپیوتر

کیس زیبای مینی کامپیوتر پرتابل

آدافرویت نشان میدهد چگونه یک مینی کامپیوتر قابل حمل را با پرینتر سه بعدی بسازیم. پروژه جدید Adafruit، ساخت یک کامپیوتر قابل حمل با کیس پرینت سه بعدی شده، نمایشگر ۷ اینچی و شارژر USB است.

آخرین پروژه آدافرویت نشان دادن چگونگی پرینت سه بعدی و ساخت کامپیوتری کوچک و قابل حمل است. با امکاناتی نظیر نمایشگر ۷ اینچی، باتری و  درگاه  HDMI که هر دستگاهی را به آن میتوان وصل کرد.

این پروژه توسط برادران رویز طراحی شده، آنها از این پروژه برای مدیریت پرینترهای سه بعدی خودشان در ورکشاپ استفاده کردند و دریافتند تا وقتی که این کامپیوتر نسبتا کوچک و مناسب برای پرینتر سه بعدی وجود دارد، استفاده از آن بسیار راحت تر از لپ تاپ خواهد بود.

ویژگی بعدی شارژر USB این کامپیوتر است که تمامی مشکلات را حل میکند و هنگام نیاز شما به تشخیص سیستم دستگاه یا آوردن کامپیوتر به فضای کاریتان، عملکرد بسیار عالی دارد.

خدمات چاپ سه بعدی
بدنه مینی کامپیوتر که با چاپگر سه بعدی تولید شده است

کامپیوتر قابل حمل پرینت سه بعدی در ورکشاپ بسیار کارآمد بود

یکی از موارد عالی استفاده از این مینی کامپیوتر، توانایی کنترل پرینتر سه بعدی است. آنها میگویند: وقتی از Raspberry Pi استفاده میکردیم، کارمان راه می‌افتاد؛ اما گاهی ما نیاز به تعمیر و نگهداری پرینتر سه بعدی با بروزرسانی سیستم عامل داریم و در این زمان برای آپلود فایل‌ها نیاز به یک ویندوز PC کامل هست.

این مینی کامپیوتر با هر نوع سیستم عامل یا مدار Raspberry Pi سازگار است.

همچنین نگهدارنده‌های ظریف متصل به کیس مینی کامپیوتر برای اضافه کردن سه پایه با پیچ، وجود دارد. این ویژگی باعث راحت سوار کردن سه پایه بر کل محفظه چاپگر سه بعدی میشود. سه پایه کنار محفظه پیچ شده تا بتواند زمانیکه سه پایه نیاز نیست، بروی سطح جانبی صاف بایستد.

مشخصات فنی دیگر این کامپیوتر کوچک قابل حمل، باتری مدوریست که از طریق درگاه USB کنارش شارژ میشود. فقط درگاه HTMI غیر قابل تعویض است! جالب اینجاست که می‌توانید کاور کیبوردهای آن را هم چاپ سه بعدی کنید.

طراحی این مینی کامپیوتر زیبا، نشاندهنده مهارت سازنده، قدرت فناوری پرینت سه بعدی و نبوغ برنامه نویسی است که همگی قابل ستایش هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین