» 3DPE » چاپ شمشیر بازی محبوب کامپیوتری
پرینتر سه بعدی

چاپ شمشیر بازی محبوب کامپیوتری

شمشیر محافظ خود را پرینت سه بعدی بگیرید: خلاقیت برادران «آدافروت» با اقتباس از بازی کامپیوتری. برادران «آدا فروت» نسخه بی نظیری از شمشیر محافظ بازی (بریس آود وایلد) را با پرینتر سه بعدی تولید کردند. جنس آن از فیلامنت PLA و با کمک ۹۰ لامپ LED پیکسلی ساخته شده است.

شمشیر بازی فوق‌العاده ای که هیچوقت از میان نمی‌رود

امسال عنوان این بازی به (زلدا بریس وایلد) تغییر کرد. این یک حماسه وسیع جهانی و تک است که شما نمی‌توانید از پای بازی تکان بخورید! این بازی با معرفی کارکترها، موقعیت ها، چیدمان و اشیاء با تحسینی جهانی همراه شد.

اگرچه طراحی و محرک‌های بصری این بازی بسیار ارزشمند هستند اما چیزی که توجه همه را جلب کرد، شمشیرمحافظ درخشان آبی رنگ بود؛ سلاحی که در بازی توسط محافظ پیشاهنگ استفاده می‌شود و شما می‌توانید بعد از شکست دادن حریفان در بازی آنرا بدست بیاورید.

چاپگر سه بعدی
پرینت سه بعدی سلاح بازی کامپیوتری

اما حالا باید از آدافروت که این شمشیر را چاپ سه بعدی کرده، ممنون بود. حالا می‌توانید در واقعیت هم این شمشیر را داشته باشید، بدون آنکه مجبور به شکست دادن چیزی باشید؛ بجز شکست اشتباهات با پرینت سه بعدی خودتان!

افسانه برادران «آدا فروت» باید کنار هم چیده شود تا بفهمید چگونه این شمشیر پرجزئیات با پرینتر سه بعدی ساخته شده است. نسخه ۳۴ اینچی این سلاح جذاب برای ایجاد جلوه درخشان و پر انرژی، با ۹۰ لامپ neopixel تزیین گشته است.

برادران «آدا فروت» می‌گویند: این شمشیر بسیار درخشان و جذاب است و رد کردن این سخن سخت است. اگرچه قطعا مسائل بسیار جالب و خنده‌داری در این پروژه بوده اما بهترین بخش آن پرینت سه بعدی، درست کردن مدار، برنامه نویسی، نصب و راه اندازی این شمشیر بود. بخصوص اگر از فیلامنت PLA پیشنهادی «آدافروت» استفاده کنید.

پرینتر سه بعدی
دیودهای نورانی درون شمشیر پرینت سه بعدی شده

برای ساخت تیغه شمشیر به این شکلی که هست، آنها از فیلامنت PLA نیمه شفاف پرینتر سه بعدی استفاده کردند تا لامپ‌های LED از درون آن توانایی درخشش داشته باشند. در کل متریال این شمشیر از فیلامنت PLA است:

  • قسمت تیغه با نرم افزار مدل سه بعدی به ۶ قسمت جداگانه تقسیم و سپس چاپ سه بعدی گشته و به هم متصل شده است.
  • دسته شمشیر هم از فیلامنت مشکی PLA می‌باشد.

آنها بخاطر سایز بزرگ این شمشیر از پرینتر سه بعدی سری Pro که هر مدل بزرگی را میتواند چاپ کند، استفاده کردند.

این سلاح در نرم افزار Autodesk Fusion 360 طراحی شده و فایل‌های طراحی و STL آن را به اشتراک گذاشته شده تا بتوانید هر تغییری در آن ایجاد کنید.

سایر اجزاء آن که بد نیست بدانید:

نوار نوری باریک neopixel ،lipo backpack، باتری سیلندر لیتیومی پلیمری ۲۲۰۰mAh 3.7v و دکمه های آن هستند.

اگر باز هم شک دارید که به این شمشیر جذاب نیاز دارید یا خیر، این کلام آخر برادران «آدا فروت» است: شمشیرهای نرم افزاری برای گرفتن ۴۰ امتیاز مناسب هستند، اما مانند سایر سلاح‌ها در بازی دوام نمی‌آورند. اما شمشیر پرینت سه بعدی شده شما ماندگار خواهد بود!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان گرامی، شروع فعالیت در سال جدید ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۴ فروردین میباشد. >>>> پشتیبانی >>> 25-98-196-0912

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین