» 3DPE » پرینت سه بعدی بستنی با عکس دلخواه
چاپ بستنی

پرینت سه بعدی بستنی با عکس دلخواه

بستنی چوبی خود را از روی هر عکسی که دلتان میخواهد، پرینت سه بعدی کنید. وقتی نوبت به ساخت خوراکی های جدید برای خوردن میرسد، تکنولوژی پرینت سه بعدی قطعا یکی از بهترین روش‌هاست.

پرینتر سه بعدی Foodjet، اولین چاپگر سه بعدی غذا، در سال ۲۰۱۴ ساخته شد. در این مدل، اکسترودر خمیر بعنوان یک ویژگی اضافه همانند بسیاری از پرینترهای دسکتاپی موجود است.

علاوه بر آن ما گزارشی مبنی بر تلاش یک گروه کلمبیایی برای ساخت پرینتر سه بعدی که بتواند غذا بپزد، هم داریم. محصول نهایی این پرینتر سه بعدی بستنی است که از نظر پزشکان، کمترین ارزش غذایی را داراست اما همچنان جالب و خوشمزه است! پلتفرم مخترع آن به نام (Pixsweet) ثبت تجاری شده است.

چاپگر سه بعدی
جین کیتانن، متخصص چاپ سه بعدی اهل فنلاند

Pixsweet توسط «جین کیتانن» متخصص چاپ سه بعدی اهل فنلاند میباشد. او شاهکارهای خاص خود را چاپ سه بعدی کرده که در برگیرنده همه چیز از فشن تا طراحی است. شرکت او برای نوآوری و خلاقیت کاملا آزاد است و تمامی موارد پرینتر سه بعدی، از زیورآلات تا کفش و لوازم خانه را بصورت منحصر بفردی طراحی و تولید می کند.

بعد از دستیابی به آزادی در نوآوری با سیستم پرینت سه بعدی، کیتانن برای سرمایه گذاری ریسک پذیری به لس آنجلس رفت، که توسط سرمایه گذار هلندی بنام «ادوارد زانن» پشتیبانی میشد. هدف مشخص این شرکت، سرمایه گذاری برای استارت آپ، حمایت از ایده های جدید کسب و کار بخصوص تمرکز بر جالب توجه ترین تکنولوژی ها مانند پرینتر سه بعدی و واقعیت مجازی و ساخت آنها با سریعترین راه ممکن است. Pixsweet که سال پیش ابداع شد، یکی از داستان های موفقیت آمیز این شرکت است.

چاپگرسه بعدی
عکسهای مختلفی که با پرینتر سه بعدی با قالب بستنی تبدیل شده است

پلتفرم آن با استفاده از نرم افزارهای طراحی سه بعدی و فناوری پرینت سه بعدی نیازی به داشتن تجربه و تخصص کاربر ندارد و برای استفاده عمومی آسان است:

تنها کاری که باید انجام دهید آپلود یک عکس در سایت بوده که خودش تبدیل به تصویر سه بعدی میشود. هر تصویری که مشتری انتخاب کند با هر طعمی میتواند بصورت بستنی چوبی پرینت سه بعدی شود. همچنین طیف گسترده ای از بستنی چوبیهای آماده از درخت کاج تا قلب و اسب تک شاخ نیز وجود دارد.

قطعا پرینتر سه بعدی Pixsweet، واقعا یخ چاپ نمیکند بلکه نسخه معکوسی از طرح انتخابی را با پلاستیک پرینت میکند که در آخر قالب بستنی چوبی مایع خواهند شد. سپس مایع بستنی قبل سفت شدن درون قالب ریخته می‌شود. همچنین در صورتی که مشتری قالب مورد نظرش را دریافت کند؛ میتوانند بستنی را در فریزر خانه آماده کنند.

در حال حاضر این خدمات تنها در کالیفرنیا ارائه میشوند؛ اما با سپاس از روابط و هوشمندی در استفاده از شبکه‌های اجتماعی و همراهی صنعت فشن، Pixsweet توانسته ارائه های چشمگیری در نقاط دیگری هم داشته باشد. به تازگی بستنی‌های سفارشی به شکل کیف و کفش برای فشن تولید شده است. در صفحه اصلی «پرز هیلتون» وبلاگ نویس هم تعدادی بستنی چوبی از مدل صورت خودش قابل مشاهده است!

این سرویس پیشنهاد میکند هر عکسی که یکسری شرایط را دارد را آپلود کنید. گرچه محصولاتی که مشتریان بصورت مستقیم خودشان تولید میکنند، محدودیت هایی دارند که برای روند تولید عادی هستند؛ مانند رعایت علائم تجاری، حق کپی رایت و حق تبلیغ، محفوظ است.

وبسایت، مخصوصا اعلام کرده بدون اجازه صریح، از چهره شخص بستنی درست نخواهد کرد، پس اگر دوست دارید بستنی شبیه چهره ریان گاسلینگ، اسکارلت جانسون، ریک مورانیز، ایوانکا ترامپ را بخورید، مطمئن شوید که حق پرینت چهره را امضاء کرده‌اند!

در حال حاضر بستنی چوبی پرینتر سه بعدی Pixsweet تنها با ۵ دلار موجود است یا میتوانید یک بسته ۸ تایی از آنرا با ۱۹٫۹۹ دلار با پست پیشتاز داشته باشید. این سرویس از خاستگاهش کالیفرنیا در حال گسترش است ولی با جرات نمیتوان گفت که میتواند صنعت شیرینی سازی را برای همیشه تغییر دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین