» 3DPE » اثر هنری شگفت انگیز

اثر هنری شگفت انگیز

هنرمند عاشق پرینتر سه بعدی «Nick Ervinck» جدیدترین آثار هنری خود را در نمایشگاه شهر بلنگنبرگ بلژیک به نمایش گذاشت و تحسین همگان را برانگیخت.

در ذهنتان یک هنرمند را در نظر بگیرید که فناوری پرینت سه بعدی را پذیرفته است، «نیک اروینک» یک مثال خوب در این زمینه است. عمده کارهای هنری وی در موضوع مبلمان شهری و ترکیب حجمهای معماری طبیعی با ایده‌های آینده نگرانه است. نکته جالب آنجاست که وی فقط از فناوری چاپ لایه افزایشی (پرینتر سه بعدی) برای تولید شاهکارهای هنری اش بهره می برد. او در سال ۲۰۱۷ حسابی مشغول است؛ در چهار شهر بلژیک، دو شهر فرانسه و توکیو ژاپن نمایشگاه برپا خواهد کرد و این فقط قسمتی از لیست برنامه‌هایش است!

چاپ سه بعدی
یکی از آثار پرینت سه بعدی اروینک

اگر از عاشقان هنر مدرن هستید، نمایشگاه هنر معاصر شهر بلنبرگ بلژیک یکی از گزینه‌هایست که باید به آن سر بزنید؛ خود آقای «اروینک» اصالتا بلژیکی است و خیلی خوشحال است که در وطنش جدیدترین آثار هنری خود را به نمایش می‌گذارد. شاهکار این نمایشگاه یک حجم حصارگونه با خطوط پیچاپیچ بسیار زیباست که بوسیله پرینتر سه بعدی تولید گشته است. با نگاه به این اثر معماری زیبا به هیجان هنرمندش در جهش دادن به خطوط پی میبریم.

پرینتر سه بعدی
تندیس پرینت سه بعدی شده

همچنین یک مجسمه محوطه عظیم بنام «LUIZAERC» در میدان مرکزی شهر محل اقامت این هنرمند نصب شده است.

LUIZAERC نیز با پرینتر سه بعدی پیشرفته ای که تولیدکننده احجام معماریست، خلق شد. در واقع این اثر ادغام معماری مدرن را با فناوری چاپ سه بعدی نشان میدهد. هدف هنرمند از خلق این تندیس عظیم بیان مفهوم دگردیسی متناوب یک پیکره تودرتو به حجمی معماری می باشد.

پرینت سه بعدی
چاپ سه بعدی پیکره های مفهومی معماری

پرینت تندیس معماری «اروینک» چه ویژگی متمایزی دارد؟

«اروینک» از حوزه فرهنگ پاپ و هنر معماری مدرن در کارهایش الهام می‌گیرد. هنر خاص وی گذشته و آینده را به کمک پرینتر سه بعدی ادغام میکند تا معماری بدیع را نمایش دهد. خود وی می گوید که چندین سال قبل اتفاقی با چاپگر سه بعدی آشنا شده و از آن به بعد عشق خاصی به این فناوری آینده دار پیدا کرده است. او عهد بسته است که تمامی شاهکارهایش را بوسیله پرینتر سه بعدی خلق کند. وی اعتقاد دارد فناوری چاپ سه بعدی به زودی هنر مدرن را دگرگون خواهد کرد، به همین دلیل علاقه دارد در این زمینه پیشتاز باشد.

1 دیدگاه دربارهٔ «اثر هنری شگفت انگیز»

  1. سفارش کتاب

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه
    بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین