» 3DPE » چاپگرهای سه بعدی در مدرسه کشور لتونی
مدارس هوشمند لتونی

چاپگرهای سه بعدی در مدرسه کشور لتونی

مدارس لتونیایی اولین آزمایشگاه شرکت makerbot را در بالتیک گشوند. یک دبیرستان در لیتیوا در منطقه بالتیک، اولین آزمایشگاه کمپانی آمریکایی میکربات را افتتاح کرد؛ جاییکه دانش آموزان به ۹ پرینتر سه بعدی دسترسی دارند.

پرینت سه بعدی راه بسیار جذاب و لذت بخشی برای آموزش به نوجوانان است. بنا به گفته اقتصاددانان برجسته، ۶۵% نوجوانان مشغول به تحصیل، در آینده شغلهایی خواهند داشت که درحال حاضر ناشناخته هستند.

چاپگر سه بعدی
پرینترهای سه بعدی makerbot

به همین دلیل ظهور آزمایشگاه های چاپ سه بعدی نشانه این است که معلمان و والدین اهمیت تکنولوژی در یادگیری را دریافتند. همانطور که میکربات مرکز نوآوری‌اش در اروپا را توسعه میدهد، افتتاح مرکزی دیگر در را فراموش نکرده است.

اولین آزمایشگاه میکربات در دبیرستان «رینیز» گشوده شد. این مدرسه درحال حاضر دارای مدل‌های سه بعدی، پرینترهای سه بعدی و اسکنرهای سه بعدی پیشرفته جداگانه، برای علم و تحقیقات در کل بالتیک می‌باشد.

تاکنون این آزمایشگاه مجهز به دو دستگاه برش برای CAD، دو اسکنر سه بعدی و ۹ چاپگر سه بعدی میکربات پیشرفته شده است.

کارلیس استراتینس، مدیر این مدرسه توضیح میدهد: با ارائه پرینترهای سه بعدی در مدرسه ما انتظار داشتیم علاقه بچه ها را به علم و طراحی صنعتی افزایش دهیم. ما قادر به ارائه آموزشی خواهیم بود که از یک مدل دیجیتال شروع میشود و به یک شیء فیزیکی خاتمه پیدا میکند.

پرینتر سه بعدی
آزمایشگاه مدرسه مجهز به ۹ پرینتر سه بعدی کمپانی MakerBot

چاپگر۳بعدی در آزمایشگاه MakerBot لتونی

در طول مراسم گشایش این آزمایشگاه، «ولنتاین استورز» مدیر کل میکربات توضیح میدهد که چقدر تحولات تکنولوژی برای بالا بردن دانش مهم است.

دانش آموزان و هیئت علمی بالتیک، همگی در این رویداد حضور داشتند. این شرکت هم شرکت پرینت سه بعدی لیتونیایی است و هم نماینده فروش محلی میکربات در این کشور است.

همچنین نماینده بالتیک، آقای «دیدزیس دجوس» پیشبینی جسورانه ای کرد:

بعد از پنج سال آینده، بیشتر مدارس حوزه بالتیک مجهز به پرینترهای سه بعدی کمپانی ما خواهند شد؛ اما در همین پنج سال هم، مدارسی ظهور پیدا خواهند کرد که توانسته‌اند تکنولوژی را با روند آموزش و برنامه درسی تلفیق کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان گرامی، شروع فعالیت در سال جدید ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۴ فروردین میباشد. >>>> پشتیبانی >>> 25-98-196-0912

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین