» 3DPE » چاپگر سه بعدی به طراحان خلاق کمک می کند تا محصولات جدید خلق کنند

چاپگر سه بعدی به طراحان خلاق کمک می کند تا محصولات جدید خلق کنند

چگونه پرینتر سه بعدی به طراحان خلاق کمک می کند تا محصولات جدید خلق کنند! پرینت سه بعدی امروزه کاربرد زیادی در زندگی روزمره افرار دارد و بطور چشمگیری ورود پرینتر سه بعدی به عرصه های گوناگون در حال افزایش است. از این رو زمینه مناسبی برای فعالیت طراحان خلاق بوجود می آورد تا طرح های مفهومی اولیه را با ریسک و هزینه کم وارد بازار کنند.

پرینتر سه بعدی
سه مردی که با پرینتر سه بعدی ایده پردازی میکنند

در بین کسانی که از پرینتر سه بعدی برای بوجود آوردن طرح های جدید استفاده می کنند، نام سه مرد این روزها با طرحی نو و کاربردی برای گوشی های هوشمند بر سر زبان ها افتاده، استیکی Stikey یک وسیله چند منظوره می باشد که هم بعنوان یک پایه برای موبایل و هم برای جمع کردن کابل های آن استفاده می شود. 

پرینتر سه بعدی
خلاقیت با پرینتر سه بعدی

علاوه بر نگه داشتن گوشی در حالت عمودی و افقی،‌استیکی دارای یک برگه نازک فلزی است که در پشت گوشی های هوشمند وصل می شود و به کاربر اجازه می دهد تا گوشی را بر روی دیوار کنار شارژر یا بر روی داشبورد خودرو نگه دارد.

پرینتر سه بعدی
خلاقیت با پرینتر سه بعدی

در حالی که طرح نهایی استیکی از پلی اورتان ساخته شده و یک روکش مات شبیه به لاستیک سخت روی آن را می پوشاند، طراحان عمده زمان خود را برای این طرح از پرینتر سه بعدی کمک گرفتند و توانستند به این موفقیت دست یابند.

پرینتر سه بعدی
ابزارهای خلاقانه با پرینتر سه بعدی
پرینتر سه بعدی
وسایل ابتکاری با پرینتر سه بعدی

پس از تکرار پرینت سه بعدی طرح خود، آنها طرح نهایی را با یک تغییر برای دو منظور به وجود آوردند که همقابلیت یک پایه نگهدارنده برای گوشی و هم یک کلیپس برای مهار کابل های همراه گوشی باشد.

اگر شما هم هیجان زده شده اید میتوانید با مشاهده لیست بهترین وبسایتهای رایگان دانلود مدل سه بعدی، فایل دلخواه خود را انتخاب کنید و برای ساخت به ما در صفحه سفارش پرینت سه بعدی پیغام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین