» 3DPE » چاپ دست مصنوعی

چاپ دست مصنوعی

جوان ۱۷ ساله ای که به کمک دست مصنوعی پرینت شده توسط پرینتر سه بعدی قادر به نواختن گیتار گردید. بر کسی پوشیده نیست که تکنولوژی پرینتر سه بعدی برای ساختن اعضای مصنوعی بسیار مناسب است، امروزه طرح های بسیاری وجود دارند که قادر هستند بطور شگفت انگیزی فقط با صرف یک رول فیلامنت زندگی افرادی که دست یا پای خود را از دست داده اند یا از ابتدا اینگونه متولد شده اند را عوض کند.

دیگو از آن دسته افرادی بود که مادرزاد بدون دست راست متولد شده بود، و همیشه از دستهای مصنوعی استفاده می کرده که هیچ رضایتی از استفاده آنها نداشته و از ۸ سالگی تصمیم میگیرد که دیگر از این ها برای جایگزین دستش استفاده نکند.

 اما همه چیز بعد از آشنایی با دو طراح سه بعدی به گونه ای دیگر رغم خورد، آنها با درک کاملی از نیازهای او و اینکه در رویای نواختن گیتار است. توانستند با صرف چندین ساعت کار دستی مصنوعی از متریال فیلامنت ABS برای او طراحی و پرینت نمایند.

پرینت سه بعدی
پرینت سه بعدی دست مصنوعی

دیدن اینکه دیگو می توانست با دست مصنوعی خود بخوبی گیتار بنوازد همه را بیش از پیش شگفت زده کرد. و اینکه این تکنولوژی می تواند چگونه در زمینه های گوناگونی مانند این به زندگی افراد کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان گرامی، شروع فعالیت در سال جدید ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۴ فروردین میباشد. >>>> پشتیبانی >>> 25-98-196-0912

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین