» 3DPE » دانلود 10 فایل رایگان اژدها برای چاپ سه بعدی
فایل3بعدی اژدها

دانلود 10 فایل رایگان اژدها برای چاپ سه بعدی

اژدها، موجود افسانه ای ترسناک، بزرگ و غیرقابل توقف نابودکننده دهکده هاست. آنها بخش اعظم داستانهای اساطیری ملتهای کهن را تشکیل میدهند. اغلب افراد هر چیزی که به اژدها ارتباط داشته باشد را مورد توجه قرار میدهند.

در اینجا ده مدل سه بعدی اژدها برای دانلود آورده میشود تا با پرینتر سه بعدی آنها را چاپ کنید. بیشتر این مدلها آسان هستند و با هر چاپگری قابل ساخت است ولی برخی پیچیده تر بوده و برای افراد حرفه ای تر پرینترهای سه بعدی مناسب است؛ چون جزییات زیادتری دارد. اگر خوش سلیقه باشید میتوانید آنها را پرداخت کاری و رنگ آمیزی هم بکنید که خیلی زیباتر خواهند شد.

| راهنمای دانلود رایگان مدل سه بعدی |

پرینت سه بعدی
مدل دو بعدی اژدها
  1. مدل سه بعدی اژدها

این اژدهای دو بعدی ساده یک پروژه آسان پرینتر سه بعدی برای تست دستگاه شما است. در کمتر از یکساعت قابل چاپ است. طراح این مدل، تعداد زیادی از آن را برای جشن هالووین چاپ کرد. طراح پیشنهاد میکند از گزینه raft هم استفاده کنید ولی اگر به جایش چسب مخصوص را هم به کار ببرید مشکلی هنگام جدا کردن نخواهید داشت. چاپ سه بعدی با انواع فیلامنت شفاف یا درخشان در تاریکی چیز معرکه ای خواهد شد.

دانلود مدل اژدها چاپگر سه بعدی – شماره ۱

چاپ سه بعدی
مدل سه بعدی اژدها شماره ۲
  1. مدل اژدهای معلق

این یکی از سنتهای سال نوی چینی ها اقتباس شده است. به نظر میرسد به خاطر آن نگهدارنده چوبی و پیچ خوردگی اژدهای خشمگین، ساخت مشکلی داشته باشد ولی چنین نیست و به راحتی قابل چاپ میباشد. فایل شامل دو قسمت جداگانه برای پرینتر سه بعدی است:‌ پایه و خود اژدها. بهتر است خوش سلیقه باشید و دو رنگ متفاوت فیلامنت را به کار ببرید. طراح ساپورت گذاری مناسب را هم انجام داده تا خیالتان را راحت کند. مدل اژدها طوری پیچ خورده که گویی با چوب نگهدارنده سر جنگ دارد. در واقع این مدل را میتواند به عنوان نگهدارنده زیبای چوب معطر عود در اتاق پذیرایی استفاده کنید. حرارت چوب عود مشکلی برای آن بوجود نمی آورد و بهتر است با فیلامنت PLAطرح چوب پرینت سه بعدی گردد (فیلامنت شبه چوب چاپ سختی دارد و گرانقیمت  است، اگر تازه کار هستید بی خیال شوید).

دانلود مدل سه بعدی اژدها – پرینتر سه بعدی – شماره ۲

چاپگر سه بعدی
مدل سه بعدی اژدها شماره ۳
  1. مدل اژدهای متحرک

این اژدهای کوکی معرکه یک پروژه پیچیده برای فارغ التحصیلان ممتاز پرینترهای سه بعدی است. حتی میتوانید درباره اصول مهندسی و مکانیک نیز تجربیات خوبی کسب کنید. نه تنها به ترفندهای پیشرفته چاپ سه بعدی نیاز دارید بلکه باید دستگاه شما هم مجهز باشد. البته وقتی به عکس نگاه میکنید توی ذوقتان میخورد. چون گویا خود طراح هم نتوانسته مدل را به خوبی چاپ کنند و فرضا دسته حرکت دهنده اژدها، خطای ترک خوردگی لایه های فیلامنت را نشان میدهد!

پرینت سه بعدی
بخشهای مختلف مدل شماره ۳

این فایل چند قسمتی است و پیشنهاد میشود با رنگهای متنوع فیلامنت چاپ شود. چیزهای دیگری که احتیاج دارید شامل پیچ،‌ مهره، بست، سیم فلزی ضخیم، چسب و گریس است.

دانلود مدل پرینت سه بعدی – شماره ۳

چاپگر سه بعدی
مدل سه بعدی اژدها شماره ۴
  1. مدل اژدهای اسباب بازی

کمپانی MakerBot در سایت معروفش یعنی Thingiverse.com مدل های زیادی را هر چند ساعت اضافه میکند. در این سایت جامعه زیادی از طراحان وجود دارند. ما در اینجا یک نمونه برای دانلود می آوریم و پیشنهاد میکنیم بقیه را خودتان در سایت Thingiverse مشاهده کنید. هر کدام ویژگیها و افسون خود را دارند. آنها برای چاپ سریع و آسان بهینه شده اند و با هر نوع فیلامنتی نیز قابل پرینت سه بعدی هستند.

دانلود مدل چاپ سه بعدی – شماره ۴

پرینت سه بعدی
مدل سه بعدی شماره ۵
  1. مدل بالاتنه اژدهای اسکایریم

اگر از گیگهای بازیهای کامپیوتری هستید، حتما گیم کنسولی Skyrim را به خاطر می آورید. این فایل نمود فیزیکی کارکتر Alduin است. مدل دارای طرح نسبتا پیچیده ایست و البته امکان scale (کوچک کردن) با توجه به اندازه بستر چاپ فراهم میباشد. این مدل میتواند به عنوان یک تندیس نیم تنه به دیوار متصل شود. پیشنهاد میکنیم زیادی آنرا کوچک نکنید، زیرا ممکن است پرینتر سه بعدی، اژدهای ناقص الخلقه بدون دندانی تحویلتان بدهد، پس دقت کنید!

دانلود مدل پرینت سه بعدی – شماره ۵

چاپگر سه بعدی
مدل سه بعدی شماره ۶
  1. مدل نشانگر کتاب با طرح اژدها

این مدل به صورت دو بعدی و به آسانی قابل چاپ است. کاربرد آن به عنوان نشانگر لای صفحات کتاب است. در کمتر از یکساعت تکمیل میشود. چون پهنای طرح زیاد است پیشنهاد میشود Raft بطور مناسبی در نرم افزار اسلایسر تنظیم شود تا کیفیت پرینت کاهش نیابد.

دانلود مدل پرینت سه بعدی – شماره ۶

پرینت سه بعدی
مدل سه بعدی شماره ۷

 

پرینت سه بعدی
مدل سه بعدی شماره ۷ بدون رنگ آمیزی و پرداخت
  1. چاپ سه بعدی جام اژدها

این یکی را از سایت MyMiniFactory برایتان برداشته ایم. طرح بسیار پیچیده ای دارد. دهان درنده این اژدها میتواند به عنوان ظرف آبنبات روی میز به کارتان بیاید. دقت چاپ را باید برای این مدل بالا (۲۵ میکرون) در نظر بگیرید تا ظاهر خوبی داشته باشد. اگر بخواهید میتوانید پس از چاپ آنرا رنگ آمیزی بکنید ولی در حالت تک رنگ نیز زیباست.

دانلود فایل پرینت سه بعدی – شماره ۷

چاپ سه بعدی
مدل پرینت سه بعدی شماره ۸
  1. مدل اژدهای دریایی افسانه های چینی

مدل ۳D Printed dragon fish نماد مرسوم در بیشتر کشورهای شرق آسیا و سمبل ثروت و ولخرجی است. این مدل هم جزییات پیچیده ای دارد و باید با دقت چاپ شود. میتوان از آن به عنوان دکور در داخل اتاق یا حتی باغچه جایی که آب و آفتاب دخلش را نیاورد،‌ استفاده کرد. به خاطر شکل دهان هم امکان مخفی کردن چیزی کوچک را در آن دارید. به خاطر سختی مدل، طراح دو فایل با ساپورت و بدون ساپورت را عرضه کرده است.

دانلود فایل پرینتر سه بعدی – شماره ۸

پرینت سه بعدی
مدل سه بعدی شماره ۹
  1. مدل اژدهای پازلی

اگر از کاربران فعال سایت Thingiverse هستید،‌ حتما طرحهای مشابه این مدل را زیاد مشاهده کرده اید. اصل این مدل برای استفاده در برش دهنده های لیزری ساخته شد ولی اکنون توسط پرینترهای سه بعدی FDM نیز قابل چاپ است. فایل در قطعات زیادی slice شده است و کلا طرح کوچک و پرجزییاتی است. پس دقت چاپ باید بالا باشد. البته اگر بخواهید قابلیت scale (بزرگنمایی) در آن وجود دارد. در آخر کل قطعات باید با دقت به هم اسمبل شوند. پس مراقب باشید که آن را نشکنید.

دانلود فایل پرینتر سه بعدی – شماره ۹

پرینت سه بعدی
فایل پرینتر سه بعدی شماره ۱۰
  1. مدل تخم اژدها

این جعبه زیبا که با الهام از تخم اژدها بوسیله نرم افزار OpenSCAD طراحی شده است، فایل معرکه ای برای چاپگر سه بعدی است. تنوع این مدل زیاد است و کافی است در سایت Thingiverse کلمه Dragon Egg را جستجو کنید. ما یک نمونه را برای دانلود آوردیم. این طرح هم پیچیده است و باید پرینتر سه بعدی به طرز صحیح تنظیم شود.

دانلود مدل پرینتر سه بعدی – شماره ۱۰

فایل سه بعدی خزندگان

خب، این مقاله به پایان رسید. امیدواریم شما را سرگرم کرده و از خواندن این مطلب هیجان زده شده باشد. در صورتی که دوست دارید هر کدام از این مدلهای را داشته باشید ولی چاپگر سه بعدی ندارید؛ میتوانید با مراجعه به صفحه خدمات پرینت سه بعدی ، آنرا به ما سفارش دهید تا برای شما ساخته شده و به درب منزلتان ارسال گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان گرامی، شروع فعالیت در سال جدید ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۴ فروردین میباشد. >>>> پشتیبانی >>> 25-98-196-0912

فهرست
پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین