» 3DPE » چاپ سه بعدی تراریوم
تراریوم

چاپ سه بعدی تراریوم

با چاپگر سه بعدی، یک تراریوم (گلخانه مینیاتوری) برای اتاق خانه تان، بسازید.  طبیعت پر است از گیاهان جادویی و گلهای پرطراوت و میوه های رسیده که همه اینها احساس انسان را تحریک می کند. همانطور که پیاده روی در راه های سبز و بین درختان لذت بخش است، پس میتوانید این زیبایی را به حیاط یا اتاق خانه خود منتقل کنید.

مهم نیست که در چه منطقه آب و هوایی اقامت دارید، شما می توانید در این گلخانه کوچک، شرایط محیطی ایده آل برای گیاهان آپاتمانی فراهم کنید. نیازی نیست که یک گلخانه عظیم بسازید، بلکه یک مدل کوچک از گلخانه را برای خود پرینت سه بعدی میکنید.

این گلخانه گنبدی شکل که توسط کاربری به نام Graph در سایت thingiverse.com به اشتراک گذاشته شده، بهترین راه برای نشان دادن احترام و تحسین نسبت به محیط زندگی و سیاره زمین است. مهم تر از همه، شما قادر خواهید بود که جوانه زدن بذرها را در یک گلخانه گرم و طبیعی مشاهده کنید.

کم پیش می آید که یک پروژه پرینت سه بعدی با رشد یک گیاه یا گل زیبا تمام شود، پس بیایید نگاهی سریع داشته باشیم بر این پروژه آخر هفته.

تراریوم

آموزش ساخت تراریوم: وسایل مورد نیاز

برای ساخت گلخانه گنبدی شما به دفعات زیادی پرینت سه بعدی نیاز دارید. نسبت به اندازه ای که در نظر دارید، مدل گلخانه شامل قطعات ریز و کوچک است که باید با هم مونتاژ شوند. تنها برای ساخت یک گلخانه کوچک شما باید بیش از 130 قطعه را پرینت کنید. خوشبختانه، اکثر قطعات جداگانه کوچک هستند و می توان آنها را به صورت گروهی درآورد.

تراریوم

ما فایل های STL گلخانه گنبدی را از سایت Thingiverse پیدا کرده و برای دانلود آورده ایم. 

به غیر از پرینتر سه بعدی، فیلامنت PLA و صبر زیاد! شما باید پلاستیک مخصوص گلخانه را بخرید و آن را دور گنبد بپیچید. به اینها کمی خاک و گیاه مورد نظرتان را نیز اضافه کنید و از اینجا به بعد تنها باید در رشد گیاه از آن مراقبت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین