» 3DPE » نسخه جدید نرم افزار simplify3D + لینک دانلود + فیلم آموزشی
دانلود نرم افزار سیمپلیفای

نسخه جدید نرم افزار simplify3D + لینک دانلود + فیلم آموزشی

یکی از محبوبترین نرم افزارهای پرینت سه بعدی یعنی Simplify3D، آپدیتهای جدید خود در ورژن ۴٫۱ را در چندمین سال فعالیت حرفه ای اش ارائه کرده است. کسانی که از عاشقان پرینتر سه بعدی هستند با ویژگیهای متمایز این نرم افزار آشنایی دارند: همچون ویزارد تنظیم دو نازل، شبیه سازی پیشرفته چاپ، سفارشی کردن ساپورتها و تنظیمات سریع Slicing. طبق گفته تیم برنامه نویسی این شرکت آنها سخت در حال کار هستند تا بهترین نرم افزار چاپگر سه بعدی را عرضه کنند.

دانلود سیمپلیفای تری دی

کلایتون وبستر، مدیر عامل Simplify3D میگوید: ما همواره در تلاش هستیم تا موانعی را که باعث محدودیت کاربران در فناوری ساخت لایه افزایشی می گردد، کنار بزنیم. ویژگیهای جدیدی که در ورژن ۴ عرضه کرده ایم به مشتریان ما کمک میکند تا کیفیت پرینت سه بعدی را افزایش دهند و قابلیتهایی متمایز را برای اولین مرتبه با پرینتر سه بعدی خود تجربه کنند.

نکته:‌ ورژن جدید نرم افزار سیمپلیفای نسخه ۴ تنها به صورت ۶۴ بیت عرضه شده است. بنابراین سیستمهای ۳۲ بیت قادر به استفاده از آن نیستند. هنگام نصب نسخه جدید نیازی به حذف نسخه های ۳۲Bit فعلی تان را ندارید.

تنظیمات جدید جداگانه در هر پارت مدل در نرم افزار Simplify3D

کاربران باتجربه میدانند که افزایش کیفیت چاپ سه بعدی در نتیجه بهینه بودن تنظیمات در حین فرآیند کار پرینتر سه بعدی میباشد. سکشن های مختلف یک مدل سه بعدی به تنظیمات متفاوتی نیاز دارند تا بهترین نتیجه حاصل شود. در ورژن چهارم نرم افزار Simplify ویزارد تنظیمات متغیر اضافه شده است، بنابراین به آسانی امکان بهینه ساختن رفتار چاپگر برای قسمتهای مختلف مدل فراهم شده است. بنابراین ویژگیهای متمایزی که در دستگاههای CNC وجود دارد حالا در پرینتر سه بعدی هم برای کاربران امکان پذیر است.

نسخه جدید نرم افزار Simplify3D به کاربران اجازه تعیین تنظیمات متفاوت برای هر بخش از مدل سه بعدی را میسر کرده مثل تغییر خواص مکانیک مدل: فرضا میتوانید یک قسمت از مدل را استحکام یا وزن بیشتری بدهید در حالی که بخش دیگر سبکتر باشد تا به سرعت چاپ بالاتری برسید.

مهره شطرنج (تصویر بالا) را در نظر بگیرید، با ویزارد تنظیمات متغیر کیفیت پرینت افزایش میابد چون در بخش مرکزی تراکم بافت کمتر تنظیم شده و استحکام بیشتر در پایین متمرکز میگردد که با برخی تغییرات جزیی دیگر میتوان به طور کلی تا ۲۲ درصد زمان پرینت را کاهش داد.

ویژگیهای داینامیک برای اکسترودر پرینتر سه بعدی

یکی از محدودیتهای اصلی در پرینترهای سه بعدی با نازل اکسترودر FDM ویژگیهای حداقل ابعاد برای یک اکسترودر استاندارد است. اغلب راهنماها توصیه میکنند که حداقل ابعاد مناسب چاپ در هر قسمت باید ۱ میلیمتر پهنا باشد. در ورژن ۴ نرم افزار Simplify پرینتر سه بعدی ویژگیهای جدیدی برای این محدودیتها پیش بینی شده است: نرم افزار به صورت داینامیک میزان پاشش فیلامنت مذاب را در نازل اکسترودر برای قسمتهای کوچک یا بزرگ بسته به نوع طرح مدل تنظیم میکند. پس پرینتر سه بعدی شما قادر به تولید اشیای کوچکتر و دقیقتری نسبت به قبل خواهد بود. همین ویژگی برای لایه گذاری بافت داخلی هم در نظر گرفته شده که اطمینان یابید دیواره های داخلی محکم به هم چسبیده اند و بخشهای حساس استحکام کافی دارند.

تصویر پره های فن در زیر قدرت تنظیم داینامیک جریان نازل را در نرم افزار Simplify3d به خوبی توضیح میدهد. به لبه های مدل دقت کنید که ظریفتر چاپ شده اند و دارای ضخامتهای متفاوتی در هر بخش هستند. آنطور که تیم برنامه نویسی Simplify3d اذعان کرده است در آینده کیفیت همچنان بهتر خواهد شد طوری که کیفیت ساخت قطعه در پرینترهای سه بعدی FDM بسیار بالاتر خواهد رفت.

پرینت سه بعدی
بهبود کیفیت پرینت سه بعدی در ابعاد ساختاری متفاوت

ساپورت گذاری بهبود یافته در ورژن جدید سیمپلیفای

برای مدلهای پیچیده، پرینت سه بعدی موفق ارتباط مستقیمی با ساختار المانهای پایه که حین چاپ ساخته میشود، دارد. همانند ساپورت،‌ raft. نسخه جدید نرم افزار برای این موارد هم ویژگیهای جدیدی ارائه کرده است. با ویژگی بهبود دهنده ساپورت گذاری شروع میکنیم: توانایی داینامیک برای اتصال مداوم ساختار ساپورتها به صفحه چاپ مهیا شده است: طوری که بلندترین مدلها هم کاملا قابلیت ساپورت گذاری در یک فرآیند چاپ سه بعدی را بدون کج شدن دارا باشند. قابلیت دیگر نرم افزار مربوط به چگالی و متریال متفاوت برای لایه بالایی ساپورتهاست (جایی که ساپورت به سطح طرح میچسبد). بنابراین مزیت بی همتایی فراهم شده است؛ مثل امکان استفاده از متریالهای تجزیه شدنی متفاوت و با رنگ دلخواه برای جداسازی آسان.

پرینتر سه بعدی
چگالی و متریال متفاوت لایه بالایی ساپورت پرینتر سه بعدی

برخی پرینترهای سه بعدی نیاز به raft برای اطمینان از فرآیند چاپ صحیح لایه اول دارند،‌ در نسخه جدید نرم افزار Simplify3D، الگوریتم کاملا هوشمندی برای بخش Raft تدوین شده است. طوری که جدا کردن آن به راحتی کندن ساپورت خواهد بود و میزان مصرف فیلامنت تا ۵۰ درصد و زمان تا ۴۰ درصد نسبت به قبل کاهش یافته است!

فرآیند پرینت سه بعدی
لایه Raft پرینت سه بعدی

دیگر ویژگیهای متمایز نرم افزار Simplify3D پرینتر سه بعدی در نسخه ۴ سال ۲۰۱۷

برخی قابلیتها با توجه به تعامل با مشتریان توسعه یافته اند، همانند پیش نمایش فرآیند چاپ که به صورت انیمیشنی عملکرد اکسترودر را برای هر لایه فیلامنتی شبیه سازی میکند. همچنین یک الگوریتم اتصال دهنده نیز ابزارهای mesh را بهبود داده است. dual extrusion نیز توسعه زیادی در نرم افزار یافته است و مواردی دیگر که باید خودتان امتحان کنید.

نکته: نرم افزار Simplify یک اسلایسر تجاری میباشد بنابراین کاربران ایرانی تنها قادر به استفاده از آن در ویندوز بوده و باید قبل از استفاده از آن بوسیله برنامه کرک ساز آنرا فعال کنند. این کار برای کاربران مبتدی کمی پیچیده خواهد بود. تاکنون برای نسخه لینوکسی این نرم افزار کرک ارائه نشده است و پیشنهاد میشود  از نرم افزار اسلایسر جایگزین Cura که متن باز میباشد استفاده کنید.

دانلود نرم افزار پرینتر سه بعدی

| دانلود رایگان برترین نرم افزارهای پرینتر سه بعدی |

 

مدیر عامل کمپانی سازنده Simplify3D اعلام کرده است که هدف آنها سازگاری با سخت افزار تمامی پرینترهای سه بعدی جدید است. آنها با کمپانی های بزرگ چاپگر سه بعدی وارد تعامل شده اند و روی چند زبانه کردن نرم افزار کار میکنند تا طیف مشتریان جهانی خود را افزایش دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان گرامی، شروع فعالیت در سال جدید ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۴ فروردین میباشد. >>>> پشتیبانی >>> 25-98-196-0912

فهرست
پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین